Type sleutel O2

Wel oppassen met die mooie sleutel, bereik is een metertje of 30 (misschien wel meer). Ik heb heb nu 4 jaar en het komt wel eens voor dat 's-ochtends mijn kofferbak openstaat. Tja, zit je lekker op de bank, sleutel in je broekzak met nog meer sleutels en spontaan druk je zonder het te weten dat knopje in. 's-Ochtends start je de auto en heeee, er brand een lampje. Hoe kan dat nu. Dus u bent gewaarschuwd.

LenK

Forumguru
Dan is het maar goed dat dat knopje even vastgehouden moet worden en dat de deuren weer automatisch op slot gaan, anders zou je auto nog vaker open zijn.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: marczelf</font><hr />

Wel oppassen met die mooie sleutel, bereik is een metertje of 30 (misschien wel meer). Ik heb heb nu 4 jaar en het komt wel eens voor dat 's-ochtends mijn kofferbak openstaat. Tja, zit je lekker op de bank, sleutel in je broekzak met nog meer sleutels en spontaan druk je zonder het te weten dat knopje in. 's-Ochtends start je de auto en heeee, er brand een lampje. Hoe kan dat nu. Dus u bent gewaarschuwd.

[/ QUOTE ]

Als ik de deuren ontgrendel maar ik open ze niet binnen een minuut, dan gaan ze weer automatisch op slot. Dus als jouw lichten binnen 's ochtends branden ga ik meer eerder afvragen of je ze wel na het verlaten van de auto weer op slot heb gedaan!

ougie

Forumguru
Het bereik is inderdaad een behoorlijke afstand. Dat is lekker want als ik s'middags na het werk de parkeerplaatst op, richting mijn auto loop houd ik de "openen" knop even vast en dan staan alle ramen al enkele seconden open en is de ergste warmte er uit, voor ik instap. Ingestapt doe ik de ramen dicht en starten maar,,,, climatcontrole doet de rest. Binnen no-time een heerlijke temperatuur. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Bovenaan Onderaan