uitbouwen radio stream

Iemand enig idee hoe de stream zonder al te veel geweld uitgebouwd kan worden ivm inbouw achterspeakers

markmbx

o2 1.6mpi amiente

Deje

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: higgy</font><hr />

??? Waarom moet daartoe de Stream eruit?

[/ QUOTE ]

Nou, misschien om de speakerdraden naar achteren aan te sluiten....?

regels.gif

Deje

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: markmbx</font><hr />

Iemand enig idee hoe de stream zonder al te veel geweld uitgebouwd kan worden ivm inbouw achterspeakers

markmbx

o2 1.6mpi amiente

[/ QUOTE ]

Volgens mij kun je op de hoekpunten afdekkapjes loswippen.
Daar onder moeten dan de schroeven zitten waarmee het toestel in het dashboard vast zit.
Kijk hier maar es..... (als het werkt)

http://cgi.ebay.de/Skoda-Octavia-2-Radio-Stream-CD-Neuwertig-OVP-VW-Golf_W0QQitemZ200063248944QQihZ010QQcategoryZ14259QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

473.gif

Deje

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Gevaarlijke_Gek</font><hr />

Kijk eens hier.
Gaat dan wel over het aansluiten van een icelink maar het idee is hetzelfde, nietwaar?

[/ QUOTE ]

Nee, is niet het zelfde want de Stream zit in de originele middenconsoleafdekking gemonteerd. Die hoef je niet eerst te demonteren om de Stream te demonteren.
De Nexus is smaller, de bevestigingsschroeven vallen buiten de Nexus.....
regels.gif

De Stream is idd breder dan de Nexus, daar heb je gelijk in.
Om de Stream los te schroeven moet je idd de afdekkapjes op de hoekpunten weghalen.
Dit kan ook zonder het loshalen van de middenconsole maar mijn ervaring is om dat wel te doen.
Dan zie je iets beter wat je doet....
grin.gif

Als je de Stream hebt uitgebouwd, wil je hier dan aub posten of er tulp uitgangen op zitten? Ik voel er weinig voor om kabels te kopen alleen om er achter te komen dat ik mijn versterker via High input moet aansluiten. Niet echt bevorderlijk voor het geluid. Alhoewel, voor bass zal dat niet veel uitmaken, maar je begrijpt wat ik bedoel toch
wink.gif

liggen de kabels voor de achterspeakers eral en wat is de diameter van de te monteren achterspeakers.

markmbx

octavia 2 ambiente 2006

Bovenaan Onderaan