Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijn O2 uit 2005 is voorzien van PDC achter, maar omdat er nu toch een nieuwe voorbumper op moet, waarom niet een met ook PDC aan de voorzijde? Wie weet wat er allemaal voor nodig is??
Even contact opnemen met cartonic in Den Haag. Die bouwen originele VAG spullen in en sluiten deze aan op de Columbus zodat alles lijkt alsof het van de fabriek komt.
Je moet ook een extra zoemer hebben. Die zit ergens schuin onder het instrumentenpaneel. Aan de kant van de radio als ik het goed heb. Dat is de originele plek. Maar die kun je plaatsen waar je maar wil natuurlijk. Er is een losse kabelboom die aan de bumper zit. Voor alle sensoren. En een stekker voor bij het ruitensproeier resservoir. En vandaar gaat de kabelboom door de motorruimte naar binnen. Maar of dat los te leveren is weet ik niet.
Ik heb inmiddels een WPHB gevonden. PDC module zit in de kofferbak en er zijn inderdaad 2 zoemertjes (voor voor en achter). Als de kabelboom los te leveren is dan zou ik dus enkel maar een kabelboom van de voorbumper naar de PDC module in de achterbak hoeven te leggen met een aftakking naar het zoemertje voor. Klinkt nog niet als een hele ingewikkelde operatie.
Sorry, heb wel gekeken. Even snel. Maar er is geen losse kabelboom vanaf RV (stekker bij ruitensproeiervloeistofresservoir) naar regelapperaat LA in kofferbak.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.