Volvohans
Lid
Na algemeen voorstel rondje op forum van enkele weken terug, update!
Auto inmiddels week in bezit en bevalt prima! Super auto, meer heb je eigenlijk nooit nodig. In verband met Covid is de auto thuis (dat wil zeggen op industrieterrein, want huis niet bereikbaar met oplegger) afgeleverd. Geen uitleg of iets.
Van Mossel zelf heeft er een potje van gemaakt. Na weken van desinformatie over levering eindelijk op 11 januari gebeld dat de auto "binnen" was en dat met nog trekhaak en winterbanden moest monteren doch dat de auto de 21ste thuis afgeleverd kom worden. Tijd zou worden doorgegeven. Later bleek dat een tijd doorgeven niet kon maar dat de chauffeur zou bellen. Auto was er om half twee. Toen ik de volgende dag de auto wat beter bekeek bleken er geen winterbanden en geen trekhaak onder te zitten. Geen woord van Van Mossel hier. Dus contact gezocht, na een dag kwam er een antwoord: winterbanden vergeten; trekhaak in backorder (!?). Men heeft geen idee wanneer de trekhaak komt, men heeft geen idee waarom dat niet vooraf is gemeld, en excuses horen er blijkbaar ook niet bij. (Mijn ervaringen met berijdersdesk van Van Mossel staan in schril contrast met wat Eric Berkhof via de media over "zijn" bedrijf doet geloven; ik kreeg in ieder geval het gevoel als klant met name een lastig bijproduct te zijn van de verkoop organisatie.)
Zijn er meer Kodiaq rijders met een missende trekhaak?
Auto inmiddels week in bezit en bevalt prima! Super auto, meer heb je eigenlijk nooit nodig. In verband met Covid is de auto thuis (dat wil zeggen op industrieterrein, want huis niet bereikbaar met oplegger) afgeleverd. Geen uitleg of iets.
Van Mossel zelf heeft er een potje van gemaakt. Na weken van desinformatie over levering eindelijk op 11 januari gebeld dat de auto "binnen" was en dat met nog trekhaak en winterbanden moest monteren doch dat de auto de 21ste thuis afgeleverd kom worden. Tijd zou worden doorgegeven. Later bleek dat een tijd doorgeven niet kon maar dat de chauffeur zou bellen. Auto was er om half twee. Toen ik de volgende dag de auto wat beter bekeek bleken er geen winterbanden en geen trekhaak onder te zitten. Geen woord van Van Mossel hier. Dus contact gezocht, na een dag kwam er een antwoord: winterbanden vergeten; trekhaak in backorder (!?). Men heeft geen idee wanneer de trekhaak komt, men heeft geen idee waarom dat niet vooraf is gemeld, en excuses horen er blijkbaar ook niet bij. (Mijn ervaringen met berijdersdesk van Van Mossel staan in schril contrast met wat Eric Berkhof via de media over "zijn" bedrijf doet geloven; ik kreeg in ieder geval het gevoel als klant met name een lastig bijproduct te zijn van de verkoop organisatie.)
Zijn er meer Kodiaq rijders met een missende trekhaak?