Uitlaat-opzetstuk weer laten glimmen

mister9

Actief lid
Hallo,

Mijn O2 is inmiddels alweer 2 weken oud... En het mooie dubbele opzetstuk op mijn uitlaat, begint al wat minder spiegel-achtig te glimmen.
Hoe krijg ik die weer mooi glimmend? Gewoon met een droge doek poetsen, of moet ik hier een speciaal spul voor gebruiken. Het viel me op dat die in de wasstraat niet heel glimmend weer tevoorschijn kwam na de wasbeurt...

Thanks!!

Keukenoplossing: gewoon wat azijnwater gebruiken, blinkt daarna weer als de beste, kost bijna niks, goed voor de natuur en de geur doet er daar toch niet toe...

darkprojectx

Forumguru
Ook als er al lichte aanslag plekken/roest vorming begint te komen moet je even bij de automateriaal zaak speuren naar Mequiars All Metal Polish. Even een fiber doekje erin dippen en poetsen maar. Werkt perfect!

deze : http://www.polishedbliss.co.uk/acatalog/meguiars-nxt-all-metal-polysh-lg.jpg

Voorheen gebruikte ik het om gepolijste velgen met aanslag weer perfect glimmend te krijgen zonder ook maar een krasje achter te laten. Ook een keer het sierstuk mee geprobeerd en dat bleek ook perfect te werken.

clapton

Senior Member
Ik was de Yeti met de hand en met het laatste sopje doe ik de velgen en het uitlaat-opzetstuk, doe dat inmiddels al twee jaar en het sierstuk glimt nog als nieuw.
O ja ik gebruik Mequiars Gold Class voor de reguliere wasbeurt,

Bovenaan Onderaan