Uitlaat sierstuk 1.2 TSI

deusjevo

Forumguru
Weet iemand of er een niet al the "Sjonnie-achtig" uitlaatsierstuk bestaat/past past op de 1.2 TSI Combi?
Volgens de Skoda dealer is 't er nog niet van Skoda zelf, wellicht iets leuks after-market achtigs via Milotec of Superskoda dat past?
Op beide sites heb ik nog niets kunnen vinden voor de Octavia 1.2 TSI, wel voor de Yeti 1.2 TSI maar die heeft weer een dubbel eindpijpje geloof ik?

De Octavia 1.2 TSI Combi heeft één eindpijp van 50 mm doorsnee.

O2_1.2TSI

Actief lid
Als ik het goed begrepen heb is het dubbele sierpijpje (van Skoda) alleen voor einddempers die zelf al een dubbele uitgang hebben.

vrucht

Lid
er zijn 2 tal orginele uitlaatstukken voor de 1.2TSI combi.
toevallig heb ik het zelf allemaal uitgezocht ivm mijn nieuwe leaseauto.

1 die je enkele pijp een chrome look geeft.
1 die groot en ovaal is, het onderdeelnummer is hetzelfde als van de 1.6mpi combi.
Na een zoektocht op internet kwam ik op een orginele zwiterse skodadealer uit die alles kan beschreven.

Zelf heb ik nu die grote ovale onder mijn skoda zitten, als de dealer hem goed monteerd, zagen ze genoeg uitlaatpijp af om het uitlaatstuk gelijk te houden als met je bumper. Het is dan absoluut geen sjonny ding.
Het geluid wordt ook iets donkerder, maar in de auto totaal niet merkbaar.

HansCombi

Nieuw lid
Ik weer dat dit een oud topic is, maar ben sinds kort in het bezit van een o2 combi 1.2 en ook opzoek naar een net uitlaatsierstuk, iemand in de afgelopen jaren iets gevonden?

HansCombi

Nieuw lid
Ik heb uiteindelijk toch besloten om bij de afhaalchinees wat te bestellen. Vind het persoonlijk niet tegen vallen voor €17,- 20171027_093111-min.jpg 20171027_121223-min.jpg -

Bijlagen

• 20171027_093106-min.jpg
    20171027_093106-min.jpg
    1 MB · Weergaven: 29

HansCombi

Nieuw lid
Nee hoor, ik had de auto even op de krik, en uit angst voor een platte neus even een band eronder geschoven.;)

• Leuk
Waarderingen: EdK

newwolf84

Forumguru
Deze heb ik ook, voor het geld idd niet te duur maar na verloop van tijd begint deze wel tekenen van roest te krijgen. Maar nogmaals voor het geld prima te doen.

Bovenaan Onderaan