Uitlaatsierstuk Skoda Fabia II

• Onderwerp starter Deleted member 18345
  • Startdatum
D

Deleted member 18345

Hallo Skodavrienden!

Daar ben ik dan weer.. Dit keer niet met een probleem :D ik heb het probleem met mijn stelmotor van de koplamp even opzij gezet. Daar zal ik nog in de weekend naar kijken.

Maar goed, nu even weer ontopic.

Ik keek rond op marktplaats en kwam deze sierstuk tegen.
5d4ade3cb5d594d732745e12dc15368c.jpg

Ik vroeg mij alleen af of deze sierstuk wel past kwa vorm en afmetingen. En of zo een sierstuk zorgt voor vermogensverlies. Het maakt namelijk nog een bocht als je hem monteert.

Afmeting kan geen probleem zijn zal morgenochtend even opmeten maar vraag mij alleen af of die recht naar achteren zal uitsteken onder mijn bumper vandaan. Het gaat om een 1.4 tdi motorcode bnm. De demperuiteinde heeft zo 2 uiteindes die naar beneden buigen (voor voorbeeld zie hiervoor bijlage).

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt door een moderator:
D

Deleted member 18345

Hierbij de achterkant van mijn fabia en de demper (voorbeeld) die ook onder mijn fabia 1.4 tdi bnm zit.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    77,1 KB · Weergaven: 76
  • image.jpg
    image.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 83

Joske

Forumguru
Vermogensverlies verwacht ik nu niet op dit, voor de rest, standaarduitlaatsysteem.

Wat ik wel verwacht is dat je deze niet van onder de bumper gaat krijgen?

D

Deleted member 18345

Hey, bedankt voor je bericht

Dat had ik niet verwacht eerlijk gezegt. Ik verwachtte eerder dat het onder de achterbumper zou uitsteken. İs dan een stukje uitsnijden een optie? Dat ik dan met een stift een lijn trek ofzo. En dan bijwerken met vijl en lakstift. İs dat mogelijk?

Joske

Forumguru
Dat zal wel gaan.. vraag is alleen, hoe gaat dat er uitzien nadien? :)

DIT is een veel mooiere maar natuurlijk veel duurdere oplossing:

imageresizer.ashx

D

Deleted member 18345

Waar kan ik zo iets verkrijgen? Alleen bij de service zeker??

D

Deleted member 18345

Hoi,

Ik heb even gekeken en wat foto's gemaakt. Ik denk dat het toch wel moet lukken aangezien de sierstuk een bocht maakt naar boven.

Hierbij wat foto's.
Als het toch niet past denk ik dat ik dan alleen een klein stukje van de bumper eruit moet toveren en netjes bijwerken.wat denken jullie hiervan?

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 80
  • image.jpg
    image.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 76
  • image.jpg
    image.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 71
D

Deleted member 18345

Past dus perfect!! Moet alleen nog velgen eronder dan heeft ie een wat 'stoerder' look.

Bovenaan Onderaan