Uitlaatsierstuk voor TDI

De standaardpijpjes van de 1.9 TDI DPF vind ik niet mooi! Doordat m'n auto met DPF is uitgerust zullen eventueel te plaatsen chromen sierstukjes langer mooi blijven (niet meteen vol roet).

HELP: Wie heeft een goed adres om uitlaatsierstukken voor TDI te bestellen?
crazy.gif
Liefst lijkend op de RS-versie.
24.gif

Additionele vragen:
1. Wat zijn redelijke prijzen?
2. Is montage (afzagen pijp) zelf eenvoudig te doen?
3. Kan garantie vervallen of leasemaatschappij moeilijk doen?

Migliore

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Van_307_naar_O2</font><hr />

Per stuk? TDI heeft nl. 2 pijpjes...
Komen er dan nog montagekosten bij?

[/ QUOTE ]

Bij mij was dat per twee inclusief montage!!

Tallguy

Forumguru
2x chromen pijpje kost idd €69,- incl montage bij de dealer. Heb ik ook laten doen. Ze zagen de kromme gedeeltes van de uitlaatpijpjes af en monteren de chromen eroverheen.

Ik merk wel dat ze vlot zwart worden van het roet. Ik moet nog eens kijken wat een goede methode is om ze schoon te maken/houden.

Okki

Donateur
De 1.6 MPI heeft maar 1 uitlaatpijp. In de bumper zit een opvulstukje. Weet iemand of het mogelijk is toch een dubbel eindstuk erop te monteren (of een ovaal) en dat opvulstukje er dan uit te halen?

VEEJAY

Forumguru
Ik geloof bij de kruitvat heb je velgenschoonmaakspul, die gebruik ik ook op de uitlaat, werkt goed. Alleen wel ff laten inwerken.

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: VEEJAY</font><hr />

Ik geloof bij de kruitvat heb je velgenschoonmaakspul, die gebruik ik ook op de uitlaat, werkt goed. Alleen wel ff laten inwerken.

[/ QUOTE ]

En anders het onvolprezen Dasty...
grin.gif

Rallye

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Okki</font><hr />

De 1.6 MPI heeft maar 1 uitlaatpijp. In de bumper zit een opvulstukje. Weet iemand of het mogelijk is toch een dubbel eindstuk erop te monteren (of een ovaal) en dat opvulstukje er dan uit te halen?

[/ QUOTE ]

Kijk eens op www.milotec.de bij Octavia II, Diverses aussendesign. Verder onderaan de pagina staat een ovaal eindstuk voor de Octi II met één pijp.

Okki

Donateur
Bedankt hiervoor. Dacht dat dat alleen bij een RS bumper kon (uit boekje met accesoires Skoda O2).
Weet iemand of dit "er een beetje uitziet?"
M.a.w. zie je, als je er achter rijdt, niet een ovaal stuk met een ronde pijp erin?

(Zo is er voor de O1 ook een dubbel pijp leverbaar, waarbij de uitlaatgassen niet uit de pijp, maar eronder vandaan komen. Toch een beetje knullig!)

Bovenaan Onderaan