Uitrusting achterpassagiers

Smeeuwis

Donateur
Mss. kan een van de Enyaq rijders hier mij helpen. Ik zag in een filmpje op Youtube een test van de Enyaq met wat er uit zag als het Eco Suite interieur. Die auto had achterin twee tafeltjes aan de rugleuning van de voorstoelen, en hoofdsteunen waarvan je de zijkanten naar voren kon klappen als een soort nekkussen. Ik zie die twee zaken in de documentatie online nergens terug. Niet op foto’s van het interieur, niet in de standaard uitrustingslijst en niet tussen opties of accessoires.

Wie weet hoe dit zit? Zit dit ook op het Sportline interieur? Optie of accessoire, iets uit de Kopacek magazijnen misschien? Is het in NL niet beschikbaar? Het filmpje is afkomstig uit de UK, allicht zijn er verschillen met de NL uitrusting. Ben benieuwd, zijn voor mij namelijk wel interessante toevoegingen.
 

TDA

Actief lid
Die neerklapbare zijkanten van de hoofdsteunen achter heb ik vaker gezien maar dan bij een Octavia waarin ik vorig jaar een proefrit heb gemaakt. Dat was volgens mij een Business Edition Plus uitvoering. Geen idee of het nu nog altijd een optie is op de keuzelijst.

Ik vond het overigens helemaal niks die dingen. Ben er zelf gaan zitten en heb geprobeerd hoe het werkt. Het kwam op mij vooral heel fragiel over en bood weinig steun. Voor kleine kinderhoofdjes (als ze op een stoelverhoger zitten) misschien wel interessant.
 

Nedje

Senior Member
Volgens mij zijn de additionele hoofdsteunen in NL niet leverbaar, om wat voor vreemde reden dan ook
 
Bovenaan Onderaan