[moderatorbreak]niet onnodig quoten[/moderatorbreak]
Ik rijd nu nog in een Elegance Buisiness met DSG. Die heeft de Columbus. Ik word af en toe gek van dat apparaat. Mijn Columbus heeft hetzelfde euvel als het gaat om uitval. Soms duurt het wel 10 minuten voordat ik dat ding weer aan krijg. Auto uit en aan helpt niet altijd. Daarnaast.........muziek op de harde schijf gaat bij het afspelen soms compleet een eigen leven leiden qua afspeelvolgorde. Begint heel vaak weer zelf opnieuw met het allereerste nummer (alfabetisch) op de harde schijf. De spraak van de navigatiesoftware vind ik ronduit belabberd. Als ik de A1 op wil rijden meldt de dame in kwestie "de A-un oprijden" (fonetisch). Ook andere plaatsnamen spreekt ze zo slecht uit dat je het soms niet eens verstaat. Domme Belgische! Het is dat dit systeeem standaard in de auto zit, ik zou er zelf NOOIT een bedrag voor neer willen leggen. Qua volume geluid voor de muziek en films is het echter wel een waanzinnig goed apparaat/systeem.
Over een dag of 10 krijg ik een nieuwe O2 Greenline Diesel Combi, business uitvoering. Iets minder luxe dan nu maar door de 20% bijtelling vergeet je dat al gauw.