tompoes
Nieuw lid
Ik wil graag navi-data updaten, maar SD kaart is te klein. Nieuw gekochte 32Gb sd kaart (niet van Skoda) accepteert het navsysteem kennelijk niet. Van alles geprobeerd, ook met oude navdata, maar nope, nada, nix. Het rare is dat de 10 Gb bestaande kaart (wél van Skoda) maar 7,3 G ruimte heeft. Ik kan met de beste wil vd wereld niet zien waarom. De nieuwe kaart móet op die kaart kunnen, maar moeten er dan verborgen bestanden af?
Dus vragen aan Forum:
1. Kan een nieuwe 2024/25 update uberhaupt nog wel draaien op die oude Amundsen? Het is een heel andere bestandsstructuur.
2. Hoe krijg ik de bestaande skoda card zo leeg dat de nieuwe kaart er wel op past? Even gesteld dat ie dan zou werken
De officiele dealer keek bij mijn vragen of hij het in Keulen hoorde donderen. Repliek: "ik begin pas bij 2018 en latere modellen te denken. Ik weet er totaal niets van". Fijn...
Dus vragen aan Forum:
1. Kan een nieuwe 2024/25 update uberhaupt nog wel draaien op die oude Amundsen? Het is een heel andere bestandsstructuur.
2. Hoe krijg ik de bestaande skoda card zo leeg dat de nieuwe kaart er wel op past? Even gesteld dat ie dan zou werken
De officiele dealer keek bij mijn vragen of hij het in Keulen hoorde donderen. Repliek: "ik begin pas bij 2018 en latere modellen te denken. Ik weet er totaal niets van". Fijn...