@erwtje59 Het recht op de gratis nieuwe kaarten een maand na aanschaf is er juist voor omdat je navigatiesysteem al een aantal weken/maanden op de plank ligt en dus mogelijk is voorzien van oude kaarten. Bij eerste ingebruikname wordt je navi dan voorzien van de meest recente kaarten. Je hebt er dus vaak wel iets aan. Om te zorgen dat Garmin er ook iets aan heeft, moet je daarna betalen voor updates en om te zorgen dat Garmin er nog meer aan heeft is de gratis periode begrensd tot een maand.
Dacht je er van dat ze dat wel als dealer mogen doen ...... je betaald voldoende afleveringskosten lijkt meVind ik niet erg, misschien iets minder klantvriendelijk, maar dan moeten ze het wel bij aflevering aan je vertellen, anders heb je er niets aan.
Dacht je er van dat ze dat wel als dealer mogen doen ...... je betaald voldoende afleveringskosten lijkt me
Vertellen was netjes geweest. Zelf even doorlezen waar je recht op hebt was handig geweest.....
Moet het wel ergens staan.Vertellen was netjes geweest. Zelf even doorlezen waar je recht op hebt was handig geweest.....
Moet het wel ergens staan.
Waarom zou je in vredesnaam je navigatie willen updaten als je hem pas een maand hebt.Ik kan het mij niet voorstellen dat nergens gestaan heeft dat je een maand recht had op updates voor de Garmin. Vaak staat dat bij de documentatie, en nog een als je je navi aansluit om te updaten. Als gezegd, het was netjes geweets van je garage als ze het je verteld hadden, maar enig eigen onderzoek had ook gekund......
Ik neem aan dat je de kosten wel zult zien als je je navi aansluit. Het zou mij erg meevallen (je bent immers een gedwongen klant, dus waarom zouden ze?) als je de door jou genoemde korting krijgt, maar we horen het graag........
Ik had mijn systeem al in mei 2015 geregistreerd, dus dat gaat helaas niet meer.
Voorlopig heb ik mijn vraag even bij Skoda zelf uitstaan, maar eens afwachten wat hun antwoord is.
Waarom zou je in vredesnaam je navigatie willen updaten als je hem pas een maand hebt.
Je mag er toch van uitgaan dat als je iets nieuws koopt dat het ook nieuw is en niet voorzien van oude kaarten.