Updaten Swing radio

Is iemand bekend of de Swing radio in de Fabia III (het type met 'mute' knop) naderhand is uit te breiden met de bluetooth carkit module? Of kan dit alleen 'af fabriek'.

Alvast mijn dank!

hades

Lid
Daar heb ik nu ook wel een vraag rond: volgens de handleiding van de F3 swing radio model 2016 kan men de zenderlogo's inbrengen maar in de handleiding van de swing model 2015 vindt ik dat niet terug. Wil dat zeggen dat ik geen zenderlogo's kan invoeren of kan ik nog updaten en hoe dan? Kan er iemand hier een antwoord op geven???
Nu al bedankt! :jaja:

hades

Lid
Dank je Joske voor de snelle reactie, maar zoals reeds gezegd, in de handleiding van model 2016 blz 14 vind je inderdaad jou beschrijving maar in de handleiding van 2015 vind ik het niet terug :cry: en ook het submenu 'station logo' ben ik niet tegengekomen. De zenderlogo's heb ik reeds op een USB-stick (inderdaad van de door jou aangegeven link!) maar dan ben ik uitgeboerd, dus dacht ikdat er misschien een update mogelijk was????:pardon:

Joske

Forumguru
Van wanneer is je bolide? Lijkt mij sterk dat het niet zou kunnen?

Maak eens foto van je menu-keuzes op de radio?

AndreM

Forumguru
@Joske, in de O3 met, zoals ik heb, Amundsen kan je ook achteraf de zenderlogo's invoeren.
Je zoekt de zender op en daarna het bijbehorende logo.
Dit kan je vinden in het menu van de radio, zo heb ik het ook achteraf gedaan.:thumbsup:

Volgens mij kan het bij de 2015 Swing ook niet, ik heb de hele radio al doorzocht. Ieder knopje, ieder menu... niks noppes nada. Wellicht ooit met een update

Bovenaan Onderaan