A
andreg
Beste mensen, ik heb sinds mijn grote beurt verleden jaar last van inhouden / schokken bij het gas intrappen van af lage toeren wanneer de turbo gaat opspoelen.
Ik heb met VagCom mijn errors uitgelezen en aan de hand daarvan mijn lambdasonde vervangen. Hierna kreeg ik andere errors die met mijn vacuum systeem te maken hadden.
Omdat ik geen zin had in garage in en uit met hoge kosten heb ik via andere forums diversen dingen al vervangen die veel in deze gevallen vervangen worden door garages.
Dit is mijn LMM, N75klep en N249klep. Toch blijft het onveranderd wat inhoud dat deze dingen niet stuk waren. Ik heb mijn inlaat traject onder druk gehad om te kijken of er een lek was. Ook dit is er niet.
Ik heb het gasklephuis schoon gemaakt maar was niet echt nodig want deze was brandschoon.
Met VagCom kan je wel errors uitlezen maar die zijn vaak een indicatie van en is om in een bepaalde richting te zoeken.
Het houd dus voor mij op en ik heb mij tot de dealer gewend en het uitgelegd.
De dealer wist te vertellen dat er voor mijn auto een upgrade was en dat had te maken met inhouden bij 2500 rpm tot 3200 rpm. Tevens moest mijn druksensor vervangen worden van het inlaat traject.
Dat de druksensor vervangen moet worden kan ik nog inkomen want deze heb ik niet vervangen.
Dat er een upgrade is was ik verbaasd over want er is niets over bekend. Ik heb al op andere forums gevraagd maar daar weten ze er ook niets van voor mijn type motor. Toen ik de auto kocht is mij verteld als er een nieuwe upgrade was dit meteen bij de onderhoudsbeurt zou gebeuren.
Die upgrade houd in dat ze mijn software gaan overschrijven en dus ik weer naar de tuner moet om dit opnieuw te laten aanpassen.
Weet iemand iets over deze upgrade of heeft dit ook voor handen gehad?
Ik heb met VagCom mijn errors uitgelezen en aan de hand daarvan mijn lambdasonde vervangen. Hierna kreeg ik andere errors die met mijn vacuum systeem te maken hadden.
Omdat ik geen zin had in garage in en uit met hoge kosten heb ik via andere forums diversen dingen al vervangen die veel in deze gevallen vervangen worden door garages.
Dit is mijn LMM, N75klep en N249klep. Toch blijft het onveranderd wat inhoud dat deze dingen niet stuk waren. Ik heb mijn inlaat traject onder druk gehad om te kijken of er een lek was. Ook dit is er niet.
Ik heb het gasklephuis schoon gemaakt maar was niet echt nodig want deze was brandschoon.
Met VagCom kan je wel errors uitlezen maar die zijn vaak een indicatie van en is om in een bepaalde richting te zoeken.
Het houd dus voor mij op en ik heb mij tot de dealer gewend en het uitgelegd.
De dealer wist te vertellen dat er voor mijn auto een upgrade was en dat had te maken met inhouden bij 2500 rpm tot 3200 rpm. Tevens moest mijn druksensor vervangen worden van het inlaat traject.
Dat de druksensor vervangen moet worden kan ik nog inkomen want deze heb ik niet vervangen.
Dat er een upgrade is was ik verbaasd over want er is niets over bekend. Ik heb al op andere forums gevraagd maar daar weten ze er ook niets van voor mijn type motor. Toen ik de auto kocht is mij verteld als er een nieuwe upgrade was dit meteen bij de onderhoudsbeurt zou gebeuren.
Die upgrade houd in dat ze mijn software gaan overschrijven en dus ik weer naar de tuner moet om dit opnieuw te laten aanpassen.
Weet iemand iets over deze upgrade of heeft dit ook voor handen gehad?