Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik kan in ETKA+ELSAwin er niets over vinden, volgens ETKA is de Fabia 1 alleen in Europa en China uitgebracht.
Misschien moet je eens in een Poloforum ofzo kijken, deze (de POLO 6N) is wel in de USA uitgebracht en is bouwgelijk aan de Fabia 1.
Als ik het goed begrijp dan bedoel je met de pinkers de knipperlichten !?
Met US pinkers dus de knipperlichten die op halve kracht contine branden zoals je veel bij motorfietsen ook ziet ( grijze import vanuit usa )
Als ge dat bedoeld dan zul je dit toch moeten vragen bij je dealer, want zover ik weet kan het met vagcom zo en zo niet aangezet worden.
Zijn inderdaad de knipperlichten dat ik bedoel.
En dat de fabia niet in US is gemaakt wist ik maar bij recentere VW kan je deze functie opzetten via de vagcom en bij oudere modellen word dit gedaan door een module
dus dan zal het wel een module zijn dat ik nodig heb
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.