Usb aansluiting O3

Goedemorgen,

Eind deze week wordt mijn Octavia geleverd. Nu had ik graag geweten of de USB aansluiting genoeg vermogen levert om mijn Coyote te laden.

Alvast bedankt,

Wekke

henriz

Forumguru
Goedemorgen Wekke,
Ik weet niet wat een Coyote is (anders dan dat beest uit Roadrunner). Maar ik weet wel dat de USB aansluiting in de Octavia nauwelijks vermogen heeft. Het opladen van een telefoon duurt al uren. Ik gebruik daarom een omzettertje in de stroomaansluiting. Dus je antwoord is waarschijnlijk nee.

Bedankt Henriz...

Coyote is een radarmelder...beetje als een navigatiesysteem. Kan je iets meer zeggen over dat omzettertje?

Blackokkie2

Forumguru
images

micky

Forumguru
Coyote is in Nederland nooit doorgebroken, maar werk net als andere systemen, je rijdt voorbij een flitser en drukt op de knop, vervolgens wordt hij gemeld in de database voor anderen, en dan nog iets uitgebreider

Ik heb een 500GB externe USB HD aangesloten op de USB plug van m'n O3, en die werkt goed. De USB kan allicht iets aan vermogen leveren.

TL@

Forumguru
Gaat zeker niet lukken, de Coyote (zeker de nieuwe met touchscreen) is heel kieskeurig naar zijn oplader. Naar alle waarschijnlijkheid gaat er een melding op het scherm komen om de originele lader te gebruiken.

Zal dan aan garage moeten vragen om kabeltje mooi weg te werken tot aan sigarettenaansteker...hou niet zo van draden voor dashboard...

TL@

Forumguru
Kan je zelf doen hoor, is niet zo heel veel werk. Ik heb het in mijn huidige O2 ook gedaan.
Voor foto's kan je eens in het dashcam topic kijken, daar heeft iemand het in zijn O3 gedaan. Op minder dan uurtje ben je zeker klaar.

Bovenaan Onderaan