Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Goedemorgen Wekke,
Ik weet niet wat een Coyote is (anders dan dat beest uit Roadrunner). Maar ik weet wel dat de USB aansluiting in de Octavia nauwelijks vermogen heeft. Het opladen van een telefoon duurt al uren. Ik gebruik daarom een omzettertje in de stroomaansluiting. Dus je antwoord is waarschijnlijk nee.
Coyote is in Nederland nooit doorgebroken, maar werk net als andere systemen, je rijdt voorbij een flitser en drukt op de knop, vervolgens wordt hij gemeld in de database voor anderen, en dan nog iets uitgebreider
Gaat zeker niet lukken, de Coyote (zeker de nieuwe met touchscreen) is heel kieskeurig naar zijn oplader. Naar alle waarschijnlijkheid gaat er een melding op het scherm komen om de originele lader te gebruiken.
Kan je zelf doen hoor, is niet zo heel veel werk. Ik heb het in mijn huidige O2 ook gedaan.
Voor foto's kan je eens in het dashcam topic kijken, daar heeft iemand het in zijn O3 gedaan. Op minder dan uurtje ben je zeker klaar.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.