USB inbouw Octavia 2

MarkvdD

Forumguru
Ik zou graag een USB poort willen inbouwen in m'n Octavia 2 om oa de telefoon op te laden. Is daar standaard iets voor beschikbaar van Skoda of komt het op DIY neer? En als het DIY wordt, wat is dan de makkelijkste weg?

MarkvdD

Forumguru
Dat is idd een optie @Henkdeknip maar vind dat niet altijd zo goed werken. Maar soms slecht contact is mijn ervaring.

Als inbouw op een niet al te ingewikkelde manier te doen is lijkt me dat wel mooi.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

turboturbo

Forumguru
@Octaaf nee geen kroonsteentjes!!!

Tip: Google eens op krimptang, krimpkous, faston aansluiting etc en bestel jezelf een beginners set bij Conrad oid.

Maar Ed heeft misschien beter advies voor je.

EdK

Forumguru
Kroonstenen mot je in de prullenbak gooien als je geen problemen wil hebben...
Beste is altijd om een soldeerverbinding te maken en deze met een krimpkous met lijmlaag af te werken.
Maar als je hem paralel over de aansluiting van de sigaretten aansluiting wil zetten dan even kijken hoe deze nu is aangesloten en kijken of er een mogelijkheid is om daar te solderen.

En ik ben er op zich geen echte liefhebber van maar dit is ook nog een optie die beter is dan een kroonsteen
https://www.conrad.nl/nl/snelklemve...auw-rood-733784.html?sc.ref=Category Overview

Bovenaan Onderaan