USB muziek aansluiting

Droopy

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Met deze optie is een Stream al voldoende, voor €195,00 kan je ook MP3 afspelen. /forum/images/graemlins/yeah.gif

[/ QUOTE ]
Skodo, ik wil de feestvreagde niet geheel teniet doen maar je vergeet 2 woorden.
"De prijs begint bij € 195,- voor de USB-aansluiting" zal dus eindelijk toch iets duurder worden

Exciter

Administrator
Dit kan je nu al doen met aftermarket radio's, bvb. de
Roadstar CD-655USB (USB, MMcard, SDcard) (Dochtertje van Grundig)
Medion MD 80403
Lenco CS 174
Yakumo Hypersound Car (USB en SDcard)
H&amp;B CA-5555

Karstieman

Forumguru
Mijn vriendin heeft de ook een Medion (aka Lifetec) met USB functie.
Dat ding werkt goed !:)
Speelt ook cd/mp3cd en speelt mp3's van de usb stick.
Gewoon de stick in de radio stoppen en hop !
Hier een klein plaatje. Radio was ongeveer een half jaar geleden nog geen 100euro bij de Aldi /forum/images/graemlins/cheer.gif

Bijlagen

• 9447-BILD01.jpg
    9447-BILD01.jpg
    10,4 KB · Weergaven: 24
Weet iemand of er op de huidige stream een externe bron (zoals bv een iPod of PDA) kan aangesloten worden ? Zijn daar dan extra accessoires voor nodig en op welke kostprijs moet je dan rekenen vooraleer het systeem werkt zoals het hoort ?

Wiseguy

Actief lid
Dat is geloof ik eerder al ergens anders behandeld op het forum.... ik meen wel dat er een aansluitingscradle o.i.d. beschikbaar is voor de iPod.... PDA weet ik zo niet...

Marchel

Nieuw lid
@Snoopy_Combi

Er is een unit welke je kan aansluiten op de cd wisselaar ingang van je stream. Ik heb de unit besteld in Duitsland (ben alleen even de naam kwijt van dat bedrijf, zit nu op kantoor dus kan het niet ff nazoeken, vanavond zal ik het bedrijf even toevoegen)

Ikzelf heb deze unit nu een aantal maanden in de auto zitten en het bevalt uitstekend.
De unit zorgt ervoor dat je L&amp;R tulp stekkers krijgt waarop je eigenlijk alles kan aansluiten wat je maar wilt.
Op je stream kies je vervolgens de cd wisselaar modus en je hebt /forum/images/graemlins/680.gif.
Aansluiten is goed te doen, je hebt maar 1 connector te plaatsen aan de stream.

Groet,
Marchel

Dutch4x4

Senior Member
Weet iemand of er op de huidige stream een externe bron (zoals bv een iPod of PDA) kan aangesloten worden ? Zijn daar dan extra accessoires voor nodig en op welke kostprijs moet je dan rekenen vooraleer het systeem werkt zoals het hoort ?

[/ QUOTE ]

Ja, dat kan.

http://www.icepod.nl

Zie verder bij http://www.icepod.nl/shop/details/Skoda.htm

Is ook mijn plan voor de volgende auto. En dan meteen een 60 GB iPod aanschaffen, dan hoef ik nooit meer een mp3-cd'tje te wisselen! En hoeft de cd-speler sowieso niet meer mp3-geschikt te zijn.

Je kan voor je I-pod ook een FM transmitter kopen. Die dingen zijn helaas illigaal in Nederland (misschien wel heel Europa) dus je zou er eentje moeten bestellen vanuit Amerika (vraag dan wel of ze een ander artikel op de pakbon zetten ivm douane) via internet of wanneer je daar op vakantie bent. Van Belkin weet ik toevallig dat ze een mooie transmitter maken voor de I-pod.

@Marchel: Alvast bedankt voor het opzoeken van die bedrijfsnaam.

@Dutch4x4: Het is ook mijn bedoeling om het wisselen van CD'tjes te vermijden. Met 60Gb mp3's kun je al een aantal uurtjes muziek luisteren.

Marchel

Nieuw lid
@Snoopy_Combi

Het bedrijf in Duitsland is: Maxxcount
De website is te vinden op: MaxxCount
De unit is te vinden onder de volgende link

Helaas geen plaatje meer van de unit op de website.

Edit: Zie zojuist op de website van MaxxCount dat er nu ook kant en klare IceLink oplossingen zijn icm stream radio's.
Op de volgende link kan je de info vinden:
Icelink voor Stream

Groet,
Marchel

Hetzer

Forumguru
Ben benieuwd wanneer deze optie bij Skoda beschikbaar komt..

[/ QUOTE ]

Gewoon bij de Fabia-2 ( tenminste dat hoop ik /forum/images/graemlins/grin.gif) ,VW heeft immers ook al aangegeven dat de Nieuwe Polo er ook mee uitgerust gaat worden........dus dan zal de Nieuwe Fabia wel niet achterblijven /forum/images/graemlins/489.gif

Ik heb een Parrot MKI9200 gekocht en als ik mijn Fabia Greenline krijg inbouwen.
Via deze Parrot kan je alles koppelen (bleutooth, I-Pod, I-Phone, SD-card, USB, MP3 speler). En de kosten valt best mee ik heb er €169,00 betaald (incl eurokabel) bij Carstunter

Bovenaan Onderaan