USB Stick

In mijn Karoq zit voor de media een USB-C aansluiting. Ik heb daar een USB stick voor gekocht en ik kan keurig afspelen via het systeem.
Er doet zich echter wel een kleine, hinderlijke eigenaardigheid voor. Tijdens het afspelen wordt de cover van het betreffende album in beeld getoond, maar helaas duurt dan maar even en dan begint het systeem volkomen willekeurig andere covers te tonen en ook met ongelijke tussenpozen. Een erg onrustig beeld.
Uiteraard contact opgenomen met de dealer, maar die wist er geen raad mee.
Vervolgens contact opgenomen met de importeur, maar daar kreeg ik als reactie terug dat ze daar geen verstand van hadden en dat de dealer toch de aangewezen plek was voor hulp.
Ik denk dat het probleem mogelijk zit in het aantal tracks of mappen op de stick, maar tot dusver kan niemand mij daar iets over vertellen. In mijn beleving heeft een importeur daar toch een technische afdeling voor, maar niet dus.
Heeft iemand hier ervaring mee en ja als ik alle covers weghaal uit de MP3 bestanden is het over, maar dat is de laatste optie die ik wil overwegen.

EdK

Forumguru
Importeur PON is een dozenschuiver, niet meer en niet minder !
En schuift dus alle problemen door naar de dealer waar jij de koop mee hebt afgesloten....
De dealer mag alleen zijn vragen deponeren bij de dozenschuiver... :koffie:

hemi24

Forumguru
Importeur PON is een dozenschuiver, niet meer en niet minder !
En jij DENKT misschien dat je met de importeur hebt gebeld, terwijl het in werkelijkheid gewoon een call-center is (ergens elders in het land); als er geen antwoord op het scherm oppopt aan de hand van steekwoorden uit jouw vraag, verwijzen ze je standaard door naar de dealer.

Als je even later met het nummer van een willekeurig ander merk belt, bestaat de kans dat je dezelfde medewerker aan de lijn krijgt…

Allereerst ik had niet gebeld met de importeur, maar via de officiële site met een contactverzoek de vraag gesteld. Kan het inderdaad nog steeds door een call center afgehandeld zijn, dat wel.
Ik heb twee sticks gebruikt, eentje van 512 GB en eentje van 256 GB. Het verschil tussen die twee is dat op de grote een deel ook in FLAC staat en op de kleine alles op MP3. Voor het afspelen maakte dat niet uit, beiden werken.
Er staan ruim 15-duizend tracks op de stick in een goeie 290 mappen.

Je hebt muziek op een usb stick gezet en dan rijst de vraag waar je de muziek vandaan hebt gehaald.
Heb je deze gedownload?
Of verzameld via bepaalde sites?
Dan kan dit ontstaan.

Daar geloof ik niet zo in, bovendien is het merendeel gewoon eigen muziek (CD's)

Laatst bewerkt door een moderator:

FNaRK_02

Actief lid
Allereerst ik had niet gebeld met de importeur, maar via de officiële site met een contactverzoek de vraag gesteld. Kan het inderdaad nog steeds door een call center afgehandeld zijn, dat wel.
Ik heb twee sticks gebruikt, eentje van 512 GB en eentje van 256 GB. Het verschil tussen die twee is dat op de grote een deel ook in FLAC staat en op de kleine alles op MP3. Voor het afspelen maakte dat niet uit, beiden werken.
Er staan ruim 15-duizend tracks op de stick in een goeie 290 mappen.

Ik weet ook niet of een dealer / importeur verstand hoeft te hebben van jouw USB stick en hoe je daar je muziek op hebt gezet. De hardware (in dit geval de USB gleuf) werkt. Jouw problemen zijn gebruiker-gerelateerd.

kleine heino

Senior Member
Misschien een optie om wat kleiner te beginnen? Tien nummers op een stick en dan kijken wat er gebeurt. Als dat wel goed gaat uitbreiden met verschillende mappen, en weer kijken wat er gebeurt.

@FNaRK_02
Dat het gebruiker gerelateerd was had ik al zo'n beetje geconcludeerd, maar ik zou dan verwachten dat Skoda zelf wel weet hoeveel mappen/bestanden er maximaal op een stick mogen, want ik denk dat daar de sleutel ligt. .
Blijf nog steeds dat alles wel afspeelt.

@kleine heino
Dat zou, zonder verdere informatie, wel zo'n beetje het enige zijn wat ik kan testen, maar dan denk ik dat ik er toch voor kies om de covers te verwijderen.

Bovenaan Onderaan