Vaag probleem motor uitzetten

MadDog2K

Actief lid
Hi,

Mijn O2 doet wat vreemd lately bij het uitzetten van de motor.
Ik heb de optie ingeschakeld dat je deuren vergrendeld worden bij het wegrijden, en weer ontgrendeld als je de sleutel uit het contact haalt.

Sinds een 1.5 maand oid. komt het in 95% van de gevallen voor dat als ik de motor afzet, de deuren al ontgrendeld worden. Ook gaat de Stream-radio dan even uit, en dan weer aan.

Normaliter ging de radio alleen uit als ik het contact helemaal afzette, maar de portieren werden altijd alleen ontgrendeld bij het uittrekken van de sleutel.

Iemand een idee wat dit kan veroorzaken ?

Thx :)

Octavia_II

Actief lid
Hi,

Mijn O2 doet wat vreemd lately bij het uitzetten van de motor.
Ik heb de optie ingeschakeld dat je deuren vergrendeld worden bij het wegrijden, en weer ontgrendeld als je de sleutel uit het contact haalt.

Sinds een 1.5 maand oid. komt het in 95% van de gevallen voor dat als ik de motor afzet, de deuren al ontgrendeld worden. Ook gaat de Stream-radio dan even uit, en dan weer aan.

Normaliter ging de radio alleen uit als ik het contact helemaal afzette, maar de portieren werden altijd alleen ontgrendeld bij het uittrekken van de sleutel.

Iemand een idee wat dit kan veroorzaken ?

Thx :)

Misschien een slecht contact in het contact slot?
Probeer deze eens naar alle kanten te bewegen en let op de radio of deze dan weer uitvalt.....

Ps. is een contact slot met een slecht contact nog wel een contact slot? :D

Groet,

Charlie

EdK

Forumguru
Hoeveel andere sleutels heb jij aan de sleutelbos van je autosleutel hangen ?
Want dat is vaak de veroorzaker van een uitgelubberd slot !
Kijk maar eens om je heen hoe groot soms de bossen zijn , maar al dat gewicht hangt wel aan het contactslot en met kuilen etc krijgt dat slot elke keer een opdonder !

Dus probeer je autosleutel alleen aan sleutelhanger te houden en in uiterste geval de bonuskaart en de voordeursleutel er alleen bij aan te hangen !

MadDog2K

Actief lid
Bedankt voor de reacties.
Het zou idd contactslot kunnen zijn ... en wellicht zoals EdK tipte door de hoeveelheid sleutels (huge).
Morgen nog even het morrelen met de sleutel proberen.

Maar om nu met 2 verschillende bossen te lopen, dan ga ik altijd 1 bos niet bij me hebben als ik 'm nodig heb en omgekeerd :(

Morgen grote beurt @ dealer, mogen ze er naar kijken.
Toch flauw dat het kan gebeuren als het dat echt is...

EdK

Forumguru
Bedankt voor de reacties.
Het zou idd contactslot kunnen zijn ... en wellicht zoals EdK tipte door de hoeveelheid sleutels (huge).
Morgen nog even het morrelen met de sleutel proberen.

Maar om nu met 2 verschillende bossen te lopen, dan ga ik altijd 1 bos niet bij me hebben als ik 'm nodig heb en omgekeerd :(

Morgen grote beurt @ dealer, mogen ze er naar kijken.
Toch flauw dat het kan gebeuren als het dat echt is...

Ik liep ook met huge sleutelbos !
Maar ik heb deze gesplitst in home en zakelijk !
En nu is zakelijk nog huge en prive is auto / bonuskaart / voordeur en achterdeur sleutel , and thats it !

Bovenaan Onderaan