Vag Com USB kabel

Wallie

Lid
Naar aanleiding van een wat vage verkoper hier, zag ik ze ook op Marktplaats: USB Vag-Com kabel, vanaf 30euro verkrijgbaar.

Iemand hier ervaring mee... wat kan je bijv met de softeware? Kan je de boel er ook mee om zeep helpen? enz...

Chris

Lid
Beste....... Voor ongeveer hetzelfde kun je ook een icelink overwegen, indien je een ipod hebt natuurlijk.

Goed alternatief is de USB radio van JVC, werkt zelfs met externe HD (mits HD apart gevoed). Vriend van me is hierover erg tevreden.

Ikzelf heb in de Octavia icelink en in de Fabia sony met aux ingang, werkt allebei perfect!

Veel Suc6,

Chris

Dutch4x4

Senior Member
Ehm, dit gaat over héél iets anders.

VAG-COM is diagnosesoftware voor op je laptop. Die moet je via een speciale USB-kabel aan de diagnosestekker van je motormanagement hangen.

Heeft dus niks met audio te maken...

VEEJAY

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Dutch4x4</font><hr />

VAG-COM is diagnosesoftware voor op je laptop. Die moet je via een speciale USB-kabel aan de diagnosestekker van je motormanagement hangen.

[/ QUOTE ]

Nee duts het gaat over audio!!

grin.gif

http://www.tdiclub.nl/ftpacces/pdf-files/vag-com.pdf

guitar_billy

Senior Member
volgens mij is veejay nog niet wakker...

votes++ voor "diagnosesoftware" !

en daar komt echt nog geen muziek uit, misschien wel uit je laptop
winkie.gif

terug naar de oorspronkelijke vraag, veejay's link geeft wel perfect de informatie wat je met VAG-COM allemaal wel en niet kan.

VEEJAY

Forumguru
billy ik ben helemaal wakker! dus de nieuwe octavia's met usb poort daar kan je vagcom op aansluiten
grin.gif

Het mooie zou zijn als ik vagcom op mijn pda kon gebruiken, laptop is onhandig.

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: VEEJAY</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Dutch4x4</font><hr />

[/ QUOTE ]

Nee duts het gaat over audio!!

grin.gif

[/ QUOTE ]

grin.gif
grin.gif
yeah.gif

Chris

Lid
Ahum,.............

sorry, dacht dat het over audio ging.....

Met die dingen hou ik me niet bezig, dat doet de garage maar...

Beschouw mijn reply maar als niet bestaande
blush.gif
blush.gif

ByeByePeugeot

Actief lid
Toch nog even inhaken op de vraag omdat hij bij mij zeer brand....

Ik kan via ebay aan een mooie Vag-Com kabel komen. Deze kabel is speciaal voor Canbus modellen dus ook voor de O2 2007. Heeft iemand ervaring met deze kabels, kan bijvoorbeeld meer instellen met Vag-Com (uitgebreider) dan met Maxi-Dot. Denk hier vooral aan de handigheidjes als anti-carjacking, dakje sluiten bij regen etc.

En...weet iemand het verschil qua in te stellen onderdelen tussen de 409 en de 607 releases?

Alvast dank en de groeten

Bovenaan Onderaan