VAG nummer van Amundsen+ met DAB voor een S2FL?

andrehj

Forumguru
Op zoek naar een DAB oplossing voor mijn S2 realiseerde ik mij ineens het volgende:
Een aftermarket oplossing gaat al snel zo'n 250 euro kosten, en werkt dan nog steeds niet zo fantastisch, het blijft zeg maar behelpen. Tevens heb ik eigenlijk ook nieuwe navi-kaarten nodig. Dat grapje gaat ook nog eens 200 euro kosten.
Als ik dan voor misschien 800 euro een splinternieuwe Amundsen+ met DAB kan kopen, en mijn oude nog redelijk kan verkopen, is dat misschien even duur, maar heb ik wel een veel betere oplossing.

De vraag is alleen: Weet iemand het 3T- nummer van een zeer recente (MJ 2014, maar liever nog BJ 2014) Amundsen+ met DAB uit een S2?
Helaas kan ik dat in mijn versie van ETKA niet meer nakijken, want die kent zulke recente auto's niet meer.

Laatst bewerkt:

andrehj

Forumguru
Beide had ik al gevonden.
De eerste is een al wat oudere unit, die bovendien voorzien is van een interne BT module (wat ik niet nodig heb vanwege mijn externe carkit onder de bijrijdersstoel).
De tweede betreft nummers van VW, en dan kloppen de kleuren niet met die van mijn Skoda.

Ik heb inmiddels ook al het MJ 2013 nummer van de Amundsen+ met DAB (is namelijk 3T0 035 192 G), maar dan koop ik weer een unit met reeds verouderde Navi kaarten.

Ik ben dus op zoek naar het nummer van de MJ 2014 variant (en dan liefst nog de BJ 2014 variant, omdat ik dan ook nog de kaartupdate van november 2013 meepak).

@Joske Volgens mij is Etka Online een betaalde dienst, eerst wil ik nog even kijken of ik er zonder die dienst uit kan komen.

polf

Senior Member
online EKTA voor niks:http://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1 (CarProg2)
Bij mij werkt de link wel maar ik heb al vaker gehoord dat het niet bij iedereen werkt...:pieker: proberen dus..
Het is wel erg traag in Chrome, (preferred is Firefox) en soms na iets te snel klikken kan je overnieuw beginnen. Maar ja, het is GRATIS.:thumbsup:en dan is de verwachting toch anders...

Grtz Polf

andrehj

Forumguru
Hé Rolf. Ontzettend bedankt voor deze link. :bloemen::dankje::thumbsup:Die kende ik niet. Had wel eens eerder dergelijke sites gevonden, maar die waren eigenlijk altijd op basis van oude data, terwijl je hier ook gewoon MJ 2014 in kunt vinden. Hij werkt eigenlijk hartstikke goed. Helaas is er voor mij een probleem: Precies bij de Amundsen+ van MJ 2014 (en na 05/11/2013) worden de optiecodes niet vermeld. Ik kan dus kiezen uit vier typen, en weet dus niet welke voldoet aan QV3 (DAB ontvangst) en 7QL (Kaarten West Europa).

Bovenaan Onderaan