VAG producten op de Motorshow 2014 in Essen

Fean

Forumguru
vind het ordinair en eerder voor een kerel van 45 die nog bij z'n moeder woont of een Fast and the Furious fan. Dit doe je je auto toch niet aan?

Persoonlijk kan ik een Wolf in schaapskleren veel meer waarderen.

• Leuk
Waarderingen: Mk4

Thokozanoah

Forumguru
Ik vind het wel erg mooi zoals bv de type 1 Golfjes, de Polo en de oranje Golf V erbij staan, ik hou wel van strak en clean. Voor mijzelf hoeft een spoiler ook niet, maar als ik zo'n auto zie kan ik dat best waarderen ( en ik ben geen 45 en woon niet bij mijn moeder.....en ben ook geen fast fan ;))

Canon-Eye

Forumguru
Wat "de meeste Nederlanders" (en de rest ook trouwens :jaja:) wel of niet denken is mij volstrekt om het even, @s-line .
Maar ik ben gewoon niet het "kijk eens mama, zonder handen!"-type (dat overigens nogal eens eindigt als "kijk eenf, mama, vonder tanden!" - maar dit geheel terzijde).
Ik hou ook meer van verborgen power en zou er zelfs geld voor over hebben om een supersnelle versie (Audi RS4 of zo, als ik überhaupt weer Audi had willen rijden) optisch zoveel mogelijk terug te tunen naar een normale uitvoering. Alle uiterlijke stoermakers er af dus tenzij ze technisch absoluut onmisbaar zijn.

ertromp

Forumguru
@Noord26 BMW maakt toch hele mooie producten en dan vooral de 4 serie vind ik super. Is ook heel veel materiaal zoals aangepaste uitlaten, filtersystemen, velgen en spoilerwerk voor te krijgen.
Ook een topper vind ik Audi. Vooral de RS6 met de enorm brede spartborden en led lampen vind ik echt prachtig.
De velgen van een BBS of een Borbet of Brock zijn ook super en toch mooier dan menig af fabriek velg.
De Mercedes C-klasse en dan gestyld/verlaagd met een stel mooie 20"velgen is ook niet te versmaden.
Voor de merken BMW/AUDI/Mercedes is gewoon veel meer mooi spul te krijgen op de after market dan voor Skoda.
En de Seat Leon hatchback vind ik ook vooral in de style zoals ik de auto in m'n post heb gefotografeerd echt super. Het is echt een grote kanshebber als opvolger van m'n O2 maar dan haal ik de auto wel rechtstreeks uit DLD en met de 2.0TSI motor :D

ertromp

Forumguru
Ik ben 46 jaar en kan er geen genoeg van krijgen van die aangepaste auto's :D
Altijd mooier dan in een standaard standaard Skoda rondrijden op stalen velgen en met plastic wieldoppen. Als er maar wel een flinke achteruitrijlamp op zit wat jou Kanonsoog :deuk:

Hier nog wat van die super auto's en prachtige velgen:

DSC_0096.JPG

DSC_0097.JPG

DSC_0131.JPG

DSC_0150.JPG

DSC_0153.JPG

DSC_0154.JPG

DSC_0166.JPG

DSC_0169.JPG

DSC_0186.JPG

DSC_0206.JPG

Bovenaan Onderaan