Vakantie geboekt maar land (nog) niet in Amundsen...

mmarechal

Actief lid
... en nu? :) Gisteren een vakantie geboekt :yeah: en we gaan voor het eerst naar Kroatie. Ik dacht zal eens kijken of deze ook al in de Amundsen staat, maar nee.. helaas.... Nu heb ik een HTC Windows Phone toestel en inmiddels zijn er daar ook wel een paar navigatie apps voor beschikbaar, echter redelijk prijzig (tussen €45,- en €50,-). Er is dus wel een oplossing achter de hand, maar ik vraag mij af welke kaarten ik erbij moet nemen om Kroatie (en Slovenië, daar komen we ook doorheen) in de Amundsen te krijgen. Oostenrijk zit wel in de Amundsen, dus we komen zeker tot onze tussenstop. Iemand een idee? Goede tips?

Alvast bedankt,
Martijn

GewwiT

Lid
Die kaarten zijn gewoon verkrijgbaar voor de Amundsen, bij de dealer of andere distributeurs.
Check je PM!

mmarechal

Actief lid
Iemand misschien een idee op welke kaart Kroatie is te vinden? Volgensmij is bij de hoofdwegen kaart van Europa zo, dan veelal binnenwegen en straten ontbreken. Dus ik zoek eigenlijk een kaart waar dus Kroatie zo goed als mogelijk op te vinden is. Welke moet ik dan hebben?

Bakkertje

Forumguru
Er is inderdaad een kaart van croatie, vaak zit die bij oost europa mocht je iets zoeken voor je windows mobile apparaat.
Destijds ben ik er met de JVC (KW-NX7000) naartoe gereden en die kende bij lange na niet zoveel wegen als in de meer westerse landen. Ik denk niet dat je daar 100% kunt vertrouwen (zoals je dat hier in NL wel bijna kunt)

Overigens een fantastisch land met vriendelijke mensen!

mmarechal

Actief lid
Ik heb inderdaad al veel goede dingen gehoord over Kroatie, we hebben er dan ook veel zin in natuurlijk. Ik denk ook dat je niet 100% alle straten zult krijgen op een kaart, maar ik streef natuurlijk naar het maximale.

Koatie zit op de CD van "Griekenland, Kroatië en Slovenië".
Deze is gewoon op CD (Blaupunkt FX) te koop.

Bovenaan Onderaan