ColinC
Lid
Ik ga eind deze maand 5 dagen op vakantie naar Oostenrijk en Frankrijk, een hoop kilometers dus.
Omdat het voor het eerst is dat ik met mijn eigen auto ga (enige langste rit tot nu toe met m'n eigen auto is Luxemburg) ben ik benieuwd of er nog dingen zijn die ik moet nakijken voor het "vakantieklaar" hebben van de auto?
Op de vloeistoffen na uiteraard.
Wat verdient nog meer aandacht om zeker even naar te kijken?
Ik moet voor ik op vakantie ga sowieso nog even langs de garage voor nieuwe banden (Pirelli Cinturato P1) en een stabilisatorstang ofzo moet worden vervangen omdat dit een behoorlijke rammel veroorzaakt.
Tevens moet de koppelingkabel(?) worden vervangen omdat deze kraakt als je de koppeling in drukt.
Hoe zit dat met de airco verder? Moet je die echt alleen vullen als ie het niet meer doet? Of kan het prima eerder?
Over 9000 KM is ie pas weer aan de beurt voor een grote beurt.
Omdat het voor het eerst is dat ik met mijn eigen auto ga (enige langste rit tot nu toe met m'n eigen auto is Luxemburg) ben ik benieuwd of er nog dingen zijn die ik moet nakijken voor het "vakantieklaar" hebben van de auto?
Op de vloeistoffen na uiteraard.
Wat verdient nog meer aandacht om zeker even naar te kijken?
Ik moet voor ik op vakantie ga sowieso nog even langs de garage voor nieuwe banden (Pirelli Cinturato P1) en een stabilisatorstang ofzo moet worden vervangen omdat dit een behoorlijke rammel veroorzaakt.
Tevens moet de koppelingkabel(?) worden vervangen omdat deze kraakt als je de koppeling in drukt.
Hoe zit dat met de airco verder? Moet je die echt alleen vullen als ie het niet meer doet? Of kan het prima eerder?
Over 9000 KM is ie pas weer aan de beurt voor een grote beurt.