hallo allemaal,ik heb een probleem/vraag de laaste paar maanden krijg ik weer vreemde kuren met de fabia zoals niet open en dicht gaan van de ramen aan de linkerkant,het niet open gaan van de kofferbak,zelf sluittende deuren na 15 sec,binnen verlichting blijf niet lang branden als ik het zelf heb aan gemaakt,lichten die knipperen en kerst boom verlichten begint te branden op het daschbord.ik ben meerdemale naar de garage geweest en werdt ook goed geholpen buiten de rekenigen die je zelf moet betalen zoals,raam bediening,stuurhoeksensor,comfort regelaar,bezine voor de leen wagen en de vijetijd voor het brengen van de fabia.en zo was ik afgelopen week weer bij de garage voor de ramen die niet open en dicht gingen en het moter lampje brande,om vijf uur was het dan zover ik mocht mijn fabia ophalen en het goede en slechte nieuws aan horen,het goede nieuws was dat de ramen het weer deden (ik blij)maar het slechte nieuws dat meschien de stuurpomp kapot was ivm het weg trekken van stroom zo gauw als je het stuur draaide ik was natuulijk niet blij ik ging immers naar de garage voor de auto te laten maken.er hing ook nog een prijs kaarte aan als ik het euvel zou laten maken -/+ 1000 euro. ik zit nu even met de kat in de zak en laat het nu hier bij ............maar de auto rijdt lekker zolang jij niet op de brug staat ...
met vriendelijke groet mario franssen
met vriendelijke groet mario franssen