Valt het jullie ook op ?

Dat je niet langer meer de enige octavia op de weg bent ?
Ik ben een regelmatige (dagelijkse) bezoeker van de A2 en A27 en het komt regelmatig voor dat ik treintje rij met andere octavia's.
Je moet volgens mij nogal wat auto's verkocht hebben als Skoda wil je dat kunnen veroorzaken. Iemand een idee hoeveel dat er tot nu toe zijn ?

blacktdi

Actief lid
Wat mij opvalt dat is het grote aantal octavia's rond amsterdam. Ik rijd ook regelmatig op deze rondweg en soms zitten er een aantal octavia's achterelkaar, een machtig gezicht. Steeds meer mensen vinden de octavia een mooie auto en ik moet toch eerlijk bekennen dat hoe meer ik er naar kijk hoe mooier hij wordt. Ik heb alleen nog geen enkele keer een RS gezien maar zo te lezen op dit forum zal dat wel snel gebeuren. /forum/images/graemlins/yeah.gif

Berry

Senior Member
Ik zit ook elke dag langs de weg en het valt zeker op.
En wat mij ook op viel is dat er steeds meer bedrijfs Škoda's komen dus helemaal in kleur en met stickers misschien een idee voor en fotogallerij Škoda's aan het werk

Fabia

† In Memoriam
Het zelfde gaat ook op voor omgeving Rotterdam, je ziet echt heel veel Fabia's en Octavia's rondrijden.

Frankie

Actief lid
Goeie zaak toch !?! En inderdaad, mij valt t ook op !! Ik zit met mijn 80.000km/jaar dan ook wel veel op de weg. Sommigen zullen het jammer vinden omdat ze dan minder "anders" zijn, mij boeit dat geen fluit. Ik ga de O2 er geen centje minder mooi om vinden..!! Dus: iedereen op naar die Skoda dealer /forum/images/graemlins/smile.gif

Octaviarijder

Actief lid
Dit zijn de verkoopcijfers van dit jaar, een lichte stijging ten opzichte van vorig jaar.

Octavia 2.475
Fabia 1.869
Superb 99

ougie

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: MMM</font><hr />

In Tjechie schijnen er ook veel te rijden /forum/images/graemlins/grin.gif

[/ QUOTE ]

Ja,,,, /forum/images/graemlins/uitlachen.gifdie worden hier door Polen gestolen en weer aan Tsjechen doorverkocht. /forum/images/graemlins/worshippy.gif

Bovenaan Onderaan