Valys --> invalidenvervoer per Skoda

MarcoO2

Forumguru
Kwam toevallig een artikel tegen op Telegraaf.nl. http://www.telegraaf.nl:80/binnenland/2423201/__Slecht_vervoer_houdt_invaliden_thuis__.html?p=24,3

Omdat ik in de familiekring met mensen te maken heb die van Valys afhankelijk zijn, heb ik het artikel doorgelezen en begon daarna aan de comments eronder.

Nu denk je, wat is de link met Skoda... nu, dat komt... wat staat er als reactie onder:

"Heb het zelf ondervonden toen mijn vader en zijn vriendin bij ons op bezoek kwamen. De heenreis ging nog wel, hoewel ze er ruim 3 uur over deden (Achterhoek-Noord-Holland), maar voor de terugreis meldde zich een chauffeur met een Skoda Octavia, waarin al 2 mensen zaten, waarvan 1 achterin met gekneusde ribben. Kunt u zich voorstellen dat in zo'n autootje nog eens 2 mensen achterin moeten zitten. De chauffeur was uiterst laconiek en uiteindelijk heb ik ze weg moeten brengen (400 km heen en terug). Dankuwel Valys."

Ik ben dan toch benieuwd in wat voor vlaggenschip de schrijver/ster zich voortbeweegt, als je een Octavia (neem aan O2) als autootje bestempelt... meestal zijn het taxi's die voor Talys rijden, nou, geef mij als ik gekneusde ribben heb maar een O2 in plaats van een E200CDI...

Al begrijp ik de frustratie van de schrijver/ster wel, want ook achter in een O2 is drie man niet echt superruim. En Valys... veel mensen kunnen niet zonder... maar 't blijft een baggerbedrijf!

Hint: misschien maar een paar S2's aan laten schaffen? :laugh:

van inkel

Forumguru
"Heb het zelf ondervonden toen mijn vader en zijn vriendin bij ons op bezoek kwamen. De heenreis ging nog wel, hoewel ze er ruim 3 uur over deden (Achterhoek-Noord-Holland), maar voor de terugreis meldde zich een chauffeur met een Skoda Octavia, waarin al 2 mensen zaten, waarvan 1 achterin met gekneusde ribben. Kunt u zich voorstellen dat in zo'n autootje nog eens 2 mensen achterin moeten zitten. De chauffeur was uiterst laconiek en uiteindelijk heb ik ze weg moeten brengen (400 km heen en terug). Dankuwel Valys."

Moest het dan niet "veurstellen" zijn:laugh:

Fabia

† In Memoriam
. En Valys... veel mensen kunnen niet zonder... maar 't blijft een baggerbedrijf!

Helemaal mee eens, als ik de verhalen hoor van mijn vader dan is het echt in en in triest dat je daar afhankelijk van moet zijn. Een kort ritje kan al eindigen in een site seeing.

Bovenaan Onderaan