van A2 naar Fabia combi...?

Na 12 probleemloze jaren met mijn Audi A2 kwamen er bij de laatste APK toch wel wat puntjes naar boven. Met 300k op de teller wilde ik de investering niet meer doen aan een 20 jaar oude auto en wordt het tijd voor een opvolger. Al zal ik de A2 missen, als er een vergelijkbare eigenzinige opvolger bestond kocht ik die!
Vandaag bij de Limburgse Skoda dealers gaan kijken naar een Fabia Combi of Rapid Spaceback. Achter het stuur zittend was de keuze tussen praktisch of fraai snel gemaakt, praktisch! Ik zat (1,91m) veel slechter in de Rapid met veel minder steun onder de bovenbenen.
Helaas de juiste combi :D van uitrusting, kilometers kleur en leeftijd (2018 of jonger) nog niet kunnen vinden.
Nu nog het forum doorlopen naar een teveel aan info.
Een vraag voor nu. In een Duitse you tube video werden de achterzittingen omhoog geklapt om met de rugleuning plat een vlakere laadvloer te krijgen. Was dat een optie, onderdeel van een pakket of standaard?

Ray C

• Leuk
Waarderingen: EdK

EdK

Forumguru
Volgens mij standaard
Maar via de Skoda.nl website kun je de manual van de Fab3 downloaden en kijken hoe het op en neerklappen gaat.
Is het een optie dan staat er vaak een tekst bij in trant van uw model.
Staat er niets daar overin dan is het nagenoeg zeker standaard.
Bij mijn voormalige Fab3 combi van 2017 was het ook een vlakke vloer in iedergeval

En welkom hier

https://www.ponoccasion.nl/ heeft af en toe redelijke aanbiedingen in F3 staan....

Bovenaan Onderaan