Van Clio naar Octavia!

ZaRoK

Senior Member
Beste Skodaforum,

Mijn naam is Johan en kom uit Alkmaar.
Afgelopen zaterdag was het dus eindelijk zover: Een bruine Skoda Octavia Combi 1.6 TDI Elegance Businessline uit 2014. De auto heeft mooie opties zoals xenon verlichting en panoramadak. Wat een verschil met mijn vorige auto!

Er zijn een paar dingen die ik wel mis en dat ik bij andere Octavias wel gezien heb. Dat is bijvoorbeeld de mogelijkheid om de achterbank vanuit de kofferbak plat te gooien. Of de passagiersstoel plat te klappen, dit zullen wel opties zijn geweest of nog niet beschikbaar.

Oja! Is er toevallig ook een mat beschikbaar die past bij de variabele hoogte laadvloer?

Voor de rest bevalt de auto uitstekend en zijn we er erg blij mee! IMG-20180130-WA0000.jpg IMG-20180130-WA0001.jpg

Laatst bewerkt:

AndreM

Forumguru
Welkom @ZaRoK

Al jou vragen die je gesteld hebt, zijn inderdaad opties die bijbesteld konden worden.
Misschien is een verhoogde laadvloer nog los te bestellen, vraag even na bij de dealer?
Anders is zoiets ook zelf te maken als je handig bent. :thumbsup:

ZaRoK

Senior Member
@AndreM
Verhoogde laadvloer zit er wel in! Haha
Hiervoor zoek ik nog een goed passende mat, eventueel voor eronder. De matten in de Skoda webshop lijken niet voor de verhoogde laadvloer te zijn maar voor de normale.
@Marcooctavia Bedankt!

AndreM

Forumguru
@ZaRoK ik had vandaag een O3 mee van de dealer, waar een rubbere mat in lag,
deze is wel los te leveren.
Anders een stuk degelijke vloerbedekking in de kleur van de bekleding op de kop tikken en een mal maken van karton.

Mill88

Forumguru
Welkom! En wederom een super mooie kleur, topaz bruin:D

@ZaRoK ik had vandaag een O3 mee van de dealer, waar een rubbere mat in lag,
deze is wel los te leveren.
Anders een stuk degelijke vloerbedekking in de kleur van de bekleding op de kop tikken en een mal maken van karton.

Als je de normale mat omdraait, heb je een rubber mat. (Bij mijn O3 tenminste)

Japanese Power

Donateur
Ha Johan,

Welkom hier. Wel een vooruitgang van een Clio naar een Octavia. En een mooie kleur/uitvoering. Veel plezier ermee!

Johan

ZaRoK

Senior Member
Even een update, doordat ik fors minder km ga rijden de auto kunnen inruilen op een mooie benzine uitvoering. Moon White.

Ook een EBL met als opties DAB, elektrische kofferbakklep, voorraam verwarming, Dynamic stoelen met verwarming, 18 inch velgen(met wat schade), 3 spaaks leren stuur. 20181109_100916-1.jpg

Bovenaan Onderaan