Van de partij!

JeeWee

Actief lid
Voor ik overal mijn mening over ga geven ("you ain't seen nothing yet!") lijkt het me wel zo netjes om me even fatsoenlijk voor te stellen - dan weten jullie ook met wie je van doen hebt.

JeeWee is (zucht) 33, werkt al een aantal jaren naar redelijke tevredenheid voor een financieel detacheerder en mag dus voor de baas 's Heeren wegen onveilig maken voor zijn woon-werk verkeer. Dat wonen gebeurt in Leiden (gelukkig niet alleen), het werken momenteel in Amsterdam en Vlissingen.

De keuze voor Skoda is een weloverwogen keuze: collega's die in Skoda rijden, de manier waarop zowel op de AutoRAI als bij meerdere dealers met mij is omgegaan en natuurlijk de welbekende economische redenen: zoveel auto voor zo'n aardige prijs....

Die welbekende economische redenen zijn ook de aanleiding voor mijn keuze voor een Octavia II Combi 1.6 op LPG, in de kleur Cappucino Beige, met Attractive pakket, MaxiDOT en carkit. Dat ik nog tot half februari moet wachten tot mijn Pecheot 206 SW (vrijdagmiddag of maandagochtendautootje) eindelijk naar de schroot mag :smirk: is minder, maar het idee dat ik daarna in een Skoda O2 Combi mag stappen zorgt voor een grote grijns op mijn smoelwerk. Gelukkig kan ik de voorpret hier tot nog grotere hoogtes brengen!

joergarms

Senior Member
Hartelijk welkom.
Kom hier inderdaad alvast maar wat voorpret opdoen, leuke ideetjes of meng je lekker in de discussies.
Leuke keuze die O2, mooie wagen.

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit forum en gefeliciteerd met je O2. Ondertussen kan je op dit forum alvast inlezen en een hoop voorpret hebben.

Tallguy

Forumguru
Peugeot = :biggthumpdown: Als je soms hoort hoe duur die krengen zijn en wat je ervoor terugkrijgt? Kan je beter een Skoda gaan rijden....oh wacht....dat ga je al doen [grin] :uitlachen:

Welkom bij de club!

JeeWee

Actief lid
Dank voor jullie reacties! Wederom een bevestiging dat ik wel eens een goede keuze gemaakt zou kunnen hebben. Alleen dat wachten..... Eens kijken of er ergens pilletjes voor een winterslaap tot begin februari te krijgen zijn :smirk:

JeeWee

Actief lid
Nou, Nederland is echt een vergaderland: het heeft ruim een maand geduurd voor werkgever, leasemaatschappij en dealer eruit waren en de O² hebben besteld. Scheelt me dan wel weer een paar euries in de maand (consequentie: drie maanden langer doorrijden). Grootste nadeel van deze vertraging is de levering die al wel helemaal drie dagen (!) naar achter schuift :crazy: En ik ben al niet het meest geduldige typje als het om auto's gaat...:2133:

Fabia

† In Memoriam
Wat je kan doen is overal de O2 folders in je huis neerleggen en er heel vaak in kijken. Ga vaak koffie drinken bij je dealer, snuif de geur alvast op van de O2. Zo wordt het wachten wat aangenamer.

purk

Senior Member
lijkt mij ook wel wat een O2, jammer alleen dat ik geen geld meer heb.

maar dat is niet waar het hier om gaat,

WELKOM BIJ DE CLUB VAN SKODA RIJDERS.

JeeWee

Actief lid
Eigenlijk ben ik nog véél erger dan dat: ik heb de O2 folder altijd bij me, hardcopy en digitaal..... Never leave home without it, dat idee zeg maar.

Gelukkig heb ik al een eerste mijlpaal in zicht: in week 1 wordt mijn auto geproduceerd. Daarna is het 'maar' vijf à zes weken wachten. Met jullie tips en steun overleef ik ook dat nog wel....

Fabia

† In Memoriam
Eigenlijk ben ik nog véél erger dan dat: ik heb de O2 folder altijd bij me, hardcopy en digitaal..... Never leave home without it, dat idee zeg maar.

....

Je bent goed bezig, :koffie:Eerst de voorpret en dan het echte werk als de O2 er is.

Bovenaan Onderaan