Van Fabia II naar Rapid Spaceback

JanO

Nieuw lid
De Fabia II is vervangen door een Rapid Spaceback Ambition1.2TSI 105Pk, 6-bak.
Extra toevoegingen, Dynamic pakket, Winter pakket, Lichtpakket, Middenarmsteun, Stootlijsten in kleur, Elektrische raambediening achter, PDC achter, Climatronic.
Een chromen strip op de onderste gril, chromen instaplijsten, chromen handel voor stoelhoogte verstelling, rvs voetsteun, chromen kentekenplaat houders, luxe nummerplaten.
Nog te doen, een haaievin wordt aankomende week geplaatst, chromen spiegelkappen, privacyshades voor de achter ramen.
En alle binnenverlichting vervangen door LED lampjes.
Bijgevoegd de foto's.

a.jpg b.jpg c.jpg d.jpg WP_20140404_006.jpg WP_20140404_005.jpg WP_20140404_007.jpg

JanO

Nieuw lid
Kleine nabrander, er zitten ook nog Eibach verlagings veren op, Oxxo 16 inch lichtmetaal en voor de winter MAK Zenith black lichtmetaal ook 16 inch.

@etromp, dank je ben er ook erg blij mee.

ertromp

Forumguru
Ook nog xenon? Ik zie koplampsproeiers of?
Echt super mooi al die details die je doet. En de keuze om te verlagen is goed gekozen.
Zo wil ik ook wel zo'n Spaceback rijden :D

Cordoba

Forumguru
Nette auto Jan, geen nekkendraaier, wel een 'klassieke schoonheid' zo in 't zwart met de chromen details. Strip in de ondergrill ziet er in elk geval wat typisch uit, en inderdaad de flanken vragen wat extra chromen details, zoals de spiegelkappen (andere optie zou eventueel chromen deurgrepen zijn).

De Fabia was een combi? Ik ben benieuwd naar je ervaringen en de verschillen tussen Fabia en Rapid.

Karolina

Forumguru
Zeg dat dan erbij ipv alleen smalle parkeervakken! Nu lijkt het alsof je schrijft smalle parkeervakken dus smal autootje!

EdK

Forumguru
Wat is het nou ?? Smalle parkeervakken of brede auto ??

Wel ik hou het lekker op het laatste....
Mooie wagen hoor en subtiel not overkill aangepast naar eigen wens.

• Leuk
Waarderingen: CDK

JanO

Nieuw lid
Afgelopen vrijdag de laatste twee dingentjes laten doen.
De LED stadslichtjes en de haaievin.
Haaievin is geen dummy, hier zit daadwerkelijk de antenne in.
WP_20140425_009.jpg

Bovenaan Onderaan