Van H7 halogeen naar Canbus LED dimlicht H7 5700k wit

Antera

Donateur
De LED lampen blijken niet altijd goed te werken en zeker in NIET lens koplampen blijken ze nog wel wat stooilicht te geven en niet genoeg licht. ( dit heb ik eens op het VWforum gelezen van iemand die het had geplaatst. ).

Ze zijn niet goedkoop om ff te testen vond ik

Skoda-MAN

Forumguru
Ze zijn niet goedkoop om ff te testen vond ik

Zo denk ik er ook over, vandaar mijn vraag.
Dank voor je reactie.
Ik ben heel tevreden met het licht van de halogeen H7 gloeilampen maar als het voor een redelijke prijs beter kan dan wil ik dat wel.

Joske

Forumguru
een goeie tip (vind ik zelf toch :D ) is de "beste" H7 lampen te plaatsen die er zijn... en niet gaan klooien met ledlampen in je dimlicht of met xenon-wannabe-lampen. Ik had hetzelfde "probleem" in mijn O2 (halogeen, geen xenon) en heb vervolgens Osram Night Breakers gekocht via eBay UK.
nu dat zijn pas lampen die licht geven ;)

de levensduur lijdt er wel onder maar dat is nu eenmaal normaal bij zo een type lampen! (ik heb er jammer genoeg slechts 6 maand van kunnen genieten maar ik ben er zeker van dat ze wel even mee kunnen gaan bij normaal gebruik)

Noord26

Forumguru
Zo denk ik er ook over, vandaar mijn vraag.
Dank voor je reactie.
Ik ben heel tevreden met het licht van de halogeen H7 gloeilampen maar als het voor een redelijke prijs beter kan dan wil ik dat wel.

Dan zou ik lekker bij H7 halogeen blijven en er eventueel andere insteken van met een goede reputatie. Zoals Osram Nightbreakers.

Overigens zullen de specificaties niet correct zijn op de website. 5000lumen lichtopbrengst is namelijk gigantisch. Een Xenon lampje in de meest gebruikte lichtkleur (4300K) doet 3200lumen. Ik geloof niet dat deze LED's meer als 1,5x zoveel licht geven als Xenon lampen.

Zou wel eens een eerlijk vergelijk willen zien tussen normale Xenon en deze lampen in dezelfde auto..

Skoda-MAN

Forumguru
Overigens zullen de specificaties niet correct zijn op de website. 5000lumen lichtopbrengst is namelijk gigantisch. Een Xenon lampje in de meest gebruikte lichtkleur (4300K) doet 3200lumen. Ik geloof niet dat deze LED's meer als 1,5x zoveel licht geven als Xenon lampen.

Die specificaties komen mij ook ongelooflijk over vandaar mijn vraag of iemand ervaring heeft van zichzelf of betrouwbare anderen

Cobrakever

Actief lid
Mooie osram nightbreaker, of nog beter philips extreme vision plaatsen ipv led. Deze had ik in mijn focus cmax. Superlamp met lange levensduur!

Skoda-MAN

Forumguru
Ik heb H7 xenon erin gezet Geeft een stuk meer licht dan de halogeen versie.

Lijkt me ook een goede optie maar daar lees ik weer over strooilicht slecht voor tegenligger enz.
Welke Xenon lampenset is plug and play voor een Octavia 3 2015 ivm Canbus en start stop?

Ik heb er een pilot setje ingezet. Wel foto's gemaakt bij het inzetten maar geen foto gemaakt van het lichtbeeld. Kan misschien één dezer dagen wel even gebeuren.

Bijlagen

• P8280001.jpg
    P8280001.jpg
    387,5 KB · Weergaven: 85
  • P8280004.jpg
    P8280004.jpg
    414,3 KB · Weergaven: 83
Bovenaan Onderaan