clercol
Lid
Hallo allemaal,
Ik ben Eric, woon in Zuid-Holland en word een nieuwe skoda rijder.
Ik heb een Skoda Fabia Combi Greenline besteld aan het begin van december 2010.
De opties die ik erbij besteld heb is:
climatronic, middenarmsteun, pdc, sunset, dakrailing, amundsen, mobridge, maxidot, reservewiel en de kleur is wit.
De auto wordt in week 16 verwacht bij de dealer, dus ik zal nog even geduld moeten hebben.
Ik rij nu in een Seat Leon van 2009 met een 1.6 mpi motor.
De reden dat ik ben overgestapt zijn de kosten.
De Leon rijd gemiddeld 1:10/11 en dat vind ik in deze tijd toch wat teveel van het goede.
Doordat de Leon eigenlijk van alle gemakken was voorzien heb ik de Fabia ook maar wat opgewaardeerd, anders had ik het gevoel toch teveel in te leveren kwa comfort.
Ik hoop veel plezier aan de auto te beleven, ik moet zeggen dat ik al een hoop te weten ben gekomen door dit Forum en in de toekomst nog veel te leren en anderen te helpen waar ik dat kan.
Groet Eric.
Ik ben Eric, woon in Zuid-Holland en word een nieuwe skoda rijder.
Ik heb een Skoda Fabia Combi Greenline besteld aan het begin van december 2010.
De opties die ik erbij besteld heb is:
climatronic, middenarmsteun, pdc, sunset, dakrailing, amundsen, mobridge, maxidot, reservewiel en de kleur is wit.
De auto wordt in week 16 verwacht bij de dealer, dus ik zal nog even geduld moeten hebben.
Ik rij nu in een Seat Leon van 2009 met een 1.6 mpi motor.
De reden dat ik ben overgestapt zijn de kosten.
De Leon rijd gemiddeld 1:10/11 en dat vind ik in deze tijd toch wat teveel van het goede.
Doordat de Leon eigenlijk van alle gemakken was voorzien heb ik de Fabia ook maar wat opgewaardeerd, anders had ik het gevoel toch teveel in te leveren kwa comfort.
Ik hoop veel plezier aan de auto te beleven, ik moet zeggen dat ik al een hoop te weten ben gekomen door dit Forum en in de toekomst nog veel te leren en anderen te helpen waar ik dat kan.
Groet Eric.