Van V50 naar Octavia 2 combi 1.9 DSG

delta

Actief lid
Forummers,
Ik zal me even voorstellen,
Delta, man, wonende in NoordHolland, iedere dag op en neer naar A'dam.
Vorige auto's volvo V40 via S60 naar V50 en nu dus de Octavia.
Het is een Combi Elegance Business 1.9 DSG zilver met. geworden met 140.000km op de teller.
Ik rijd de auto nu 1 week ik zal leter nog terugkomen op de pos/neg ervaringer tov de Volvo V50.

VEEJAY

Forumguru
Welkom, ik heb dezelfde combinatie motor versnellingsbak, en ja 143K op de teller, dus leuk om elkaar op de hoogte te houden :-)

deusjevo

Forumguru
Welkom!
Zo'n Volvo V50, is dat nou echt een Focus met een IKEA interieur.... :grin: :icon_smile_question :grin:

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit gezellige forum en heel veel plezier met je O2. Je zal de DSG wel goed gaan bevallen in al die files in Noord-Holland.

delta

Actief lid
Fabia, bedankt en inderdaad best al snel veel leuke reacties.
Ik was een actief Volvo forum gewend maar als ik de reacties lees wordt er ook veel gebruik gemaakt van dit forum.
Ik zal proberen mijn bijdrage te leveren.

Wasmachineman, (hoe komt men aan zo'n forumnaam haha) ik kom uit Enkhuizen dus vlak bij je om de hoek.

Wasmachineman

Forumguru
Enkhuizen, ook zo'n mooi stadje.
Wasmachineman? Ik heb een ander forum ook deze naam maar ga deze veranderen naar Sneeuwwitje!
Nee hoor, ik blijf voorlopig zo heten hier en daar want je hebt nu eenmaal een reputatie opgebouwd.
En de naam wmm komt omdat ik verkoopadviseur ben van wasmachines/wasserij apparatuur, vandaar!

De ruimte zal wel enorm toenemen in deze O2 die je nu hebt.
Kofferbak is ook 140 liter groter.
Meer binnenruimte ook op de stoelen en bank.

PS: Hoe kom je aan Delta??

VEEJAY

Forumguru
Hoi Delta nee, de mijne is niet nieuw gekocht. Maar ken de vorige eigenaar en geschiedenis van de auto. Hij bevalt zeer goed, heerlijk autootje!

Bovenaan Onderaan