Van Zafira naar Fabia GL

HOi hierbij wil ik mij even voorstellen. Ik heb al een draadje lopen bij mijn auto (zie downsizing van Zafira naar Fabia) maar ik wil mijn hier ook nog even voorstellen. Ik heb in week 41 een Fabia GL besteld. Full options behalve navi en bluetooth. Levering eind februari 2011.

FredV

Banned
Reuzenpanda, ook gefeliciteerd met je keuze.
En inderdaad, welkom bij de GL club; is toch wat anders dan die van Wimv hoor:)

FredV

Banned
Wim, hoe kon ik me zoooo vergissen:)
Dacht toch dat jij aanhanger bent van die verschrikkelijke sneeuwman...:):)

wimv

Actief lid
@FredV: Jij moet toch echt af en toe even met beide voeten op de grond gezet worden hoor. Een Skoda is alleen een Skoda als er Skoda op staat ! Een Yeti aanhanger kan tevens een Fabia vriend zijn !:ahum:

FredV

Banned
Grin Wim, kan me je gedachtengang wel voorstellen hoor, Maar straks oordeelt Reuzenpanda wel en zal me volmondig gelijk geven. Als je GL rijdt, rijdt je in de wolken.. ik weet het, jij ook, maar dat komt omdat je hoger zit:)

wimv

Actief lid
@FredV: in de wolken ? Je bedoelt waarschijnlijk gewoon slecht zicht. Beslagen voorruit misschien ?:grin:

FredV

Banned
@wimv, dat vind ik nu echt kantinepraat:)
Ennuh, slecht zicht? nee ik heb goede ogen, niemand anders dan ik kan door mijn brillenglazen kijken..

EdK

Forumguru
We zijn zo al een tijdje met kantinepraat bezig...

Ja stoppen hier heren en terug naar de uitgelezen plek hiervoor !

cvegreen

Forumguru
[MODERATORBREAK]Mag jullie erop wijzen dat het hier over het voorstellen van iemand met zijn fabia GL gaat en dat je niet in een kantine zit . [/MODERATORBREAK]

Ik wil je anderzijds welkom heten hier op het forum en nog een beetje geduld voor je met je fabia GL mag gaan rond rijden . Hopelijk mis je je ruimte die je zafira heeft niet te veel .

EdK

Forumguru
[moderatorbreak]Mag jullie erop wijzen dat het hier over het voorstellen van iemand met zijn fabia GL gaat en dat je niet in een kantine zit . [/moderatorbreak]

Tot die conclusie waren we al gister gekomen cvegreen, en dus ook naar die kantine verhuist ermee.
Dus gaarne dit bericht en jouw bericht hierbij verwijderen aub

Bovenaan Onderaan