Vandaag afgeleverd

Vanaf vandaag zijn we trotse eigenaar van een bloedmooie Octavia 2.0 Fsi Bus.ed
Black magic
Half leder-stof
Pegasus 17" lm met sportonderstel
Xenon verlichting
Rs uitlaat sierstuk met achterklepspoiler

elcocheSKODA

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: octavia2driver</font><hr />

Vanaf vandaag zijn we trotse eigenaar van een bloedmooie Octavia 2.0 Fsi Bus.ed
Black magic
Half leder-stof
Pegasus 17" lm met sportonderstel
Xenon verlichting
Rs uitlaat sierstuk met achterklepspoiler

[/ QUOTE ]

Veel plezier met jouw Skoda. Komt hij van Primair??
shocked.gif

Waarom heb je niet tot begin januari gewacht met de auto op kenteken te zetten?
crazy.gif

Hoe kun je een business edition hebben met sportonderstel/pegasus? Op de business edition kun je toch geen sportonderstel krijgen?

French

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Toink</font><hr />

Hoe kun je een business edition hebben met sportonderstel/pegasus? Op de business edition kun je toch geen sportonderstel krijgen?

[/ QUOTE ]

Had ik ook begrepen. Het aantal opties voor de BE is beperkt. Mede omdat hij uit zichzelf al zo compleet is. Ik kon ook geen andere LM velgen kiezen.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: French</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Toink</font><hr />

[/ QUOTE ]

Had ik ook begrepen. Het aantal opties voor de BE is beperkt. Mede omdat hij uit zichzelf al zo compleet is. Ik kon ook geen andere LM velgen kiezen.

[/ QUOTE ]

De dealer heeft deze pegasus velgen bij Conti besteld.

French

Lid
Aha, je hebt die opties er achteraf op laten zetten. Had ik dus niet aan gedacht maar dat was natuurlijk ook een mogelijkheid.
Vind je het niet jammer dat hij nog dit jaar op kenteken is gezet? Nu heb je morgen al een auto van een jaar oud.

Dey

Actief lid
Heb je dan ook echt een sportonderstel of is 'ie alleen verlaagd?
Mooie bak hoor, ga je er achteraf ook een Nexus systeem in plaatsen?

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Dey</font><hr />

[/ QUOTE ]
Niet echt een sportonderstel er zit nu een mad verlagingssetje onder kwa diepte gelijk aan het sportonderstel. Nee ga geen Nexus systeem inbouwen zit nu een steam radio in met mp3.Het enige wat ik nog zou willen op mijn O2 zijn van die zwarte rasters achter in de portieren, de dealer demo had deze ook ziet er wel gaaf uit.

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: elcocheSKODA</font><hr />

Waarom heb je niet tot begin januari gewacht met de auto op kenteken te zetten?
crazy.gif

[/ QUOTE ]
Als compensatie extra korting gehad?

</font><blockquote><font class="small">Citaat: octavia2driver</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Dey</font><hr />

[/ QUOTE ]
Niet echt een sportonderstel er zit nu een mad verlagingssetje onder kwa diepte gelijk aan het sportonderstel. Nee ga geen Nexus systeem inbouwen zit nu een steam radio in met mp3.Het enige wat ik nog zou willen op mijn O2 zijn van die zwarte rasters achter in de portieren, de dealer demo had deze ook ziet er wel gaaf uit.

[/ QUOTE ]

Hoe bedoel je zwarte rasters, en waar zitten die dan in de deur???

Wat voor mega korting krijg je als je 'm op de allerlaatste dag van het oude jaar laat afleveren? Kan toch schelen bij inruil.
(De mijne komt 4 januari, leasebak)

</font><blockquote><font class="small">Citaat: MarsTDI</font><hr />

Wat voor mega korting krijg je als je 'm op de allerlaatste dag van het oude jaar laat afleveren? Kan toch schelen bij inruil.
(De mijne komt 4 januari, leasebak)

[/ QUOTE ]

De dealer wilde de auto ook pas in 2007 leveren maar aangezien er behoorlijk veel klantenautos stonden voor aflevering 2007 en de dealer me niet kon beloven hoe lang het ging duren in verband met de komende drukte bij importeur en rdw in 2007 heb ik hem maar laten leveren in het oude jaar.Mij maakt dat niks uit wat op het kenteken staat het gaat toch om het modeljaar en dit is 2007. Een extra korting zat er niet bij, het blijkt dat er op zo'n BE uitvoering weining korting in zit voor de dealers. Verkoper liet me zelf de netto prijs zien.

Bovenaan Onderaan