Vandaag mijn nieuwe Skoda gekregen

Eindelijk, na 9 weken wachten rij ik vanaf vandaag in mijn nieuw Skoda Octavia II HB. Al erg prettige kilometers gereden. Wat is dat ding ruim! Anyway, alle actieve leden alvast bedankt voor hun nuttige input en ik hoop zelf ook nog wat inzichten te kunnen geven de komende tijd.

Karstieman

Forumguru
Misschien leuk om er ook een paar plaatjes van te schieten !
Het rijplezier dat lukt wel met een Skoda /forum/images/graemlins/wink.gif

Veel plezier met je nieuwe Octavia! Dat ESP is een goede keuze, maar ik heb het toch maar niet gedaan vanwege kosten. Ik moet nog even geduld hebben helaas... Nog 11 nachtjes slapen en dan heb ik 'm ook! Nu maar hopen dat die beige bekleding een beetje schoon te houden is! /forum/images/graemlins/24.gif

Kleine update

Auto is helemaal top. Alle sensoren van licht en ruitenwisser zijn erg handig. Samen met de cruise-control kun je wel erg lui rijden. Stream vind ik qua gebruik de fijnste radio die ik ooit heb gehad. Alleen het geluid valt, zoals iedereen inmiddels wel weet, wat tegen. En dan bedoel ik vooral het ontvangst, wat vooral in de stad, stoort.

Volgende week laat ik car-kit inbouwen en ik moet nog even zien hoe ik mijn PDA ga installeren...

Bovenaan Onderaan