vandaag nieuwe octavia gekocht

bebo

Nieuw lid
Vandaag een nieuwe octavia elegance 1.9tdi gekocht.
bij een aantal dealers gekeken maar wat een verschilende prijzen kwam ik tegen.
ik heb hem in apeldoorn gekocht dit was de enige die de octavia voledig in kleur kon leveren en ik bedoel hiermee de zij strippen en de bumpers dus al het zwarte weg. de rs look. dit tegen een redelijke meerprijs. tijdens de proefrit viel mijn het lage motor gelijd en een enorme trekkracht. dus nu maar wachten tot hij in de eerste week van 2007 geleverd wordt.
yeah.gif

bebo

Nieuw lid
ik moet €375.00 meerprijs betalen om alles in de kleur te krijgen de dealer besteld dit via de inporteur.
ik vond dit een redelijk bedrag.
ik ben bij een aantal dealers bij mijn in de buurt geweest maar nieumand kon dit regelen of wist hier van af maar had al op internet gezien dat in duitsland dit wel mogelijk was. maar nu was het in nedeland ook mogelijk er komen allemaal glade strips op in de kleur van de auto zoals op de rs. vond ik wel gaaf daar in de showroom stond er een waar het was toegepast.
yeah.gif

als ik mijn actavia geleverd krijg zal ik foto's maken.

bebo

Nieuw lid
de kleur die wij hebben gekozen is cappucino beige metallic.
en het is een elegance maar de velgen die hier standaard op zitten hebben we laten veranderen naar de sirius velgen toe hier zitten ook dunnere maar bredere banden op het lijkt dan ook weer sportiever.

Boet

Actief lid
Ik vind dat erg mooie auto's. Stond bij mij als nummer twee op de lijst.

Het enige 'nadeel' vind ik de grote overhang voor en achter, waardoor de auto smeekt om een strakkere vering. Ik heb hetzelfde met mijn huidige auto, een Baleno Estate gedaan, omdat het ding vooral van achteren veerde als een bejaarde stadsbus.

Verder? Prachtige auto. Vooral die spelonk achterin, wat bij andere auto's een kofferbak heet, vind ik bepaald imposant.

Veel plezier ermee Bebo!

dan heb je een hele strakke prijs kunnen krijgen voor al dat spuitwerk. oppervlakte is het niet maar wel het werk, veel gedoe al de stripjes = veel uren = meestal duur = in dit geval een goede deal(er)
grin.gif

bebo

Nieuw lid
Nou dat vond ik ook. De prijs is redelijk vandaar dat ik het ook laat doen. Ik heb hem gekocht bij Ad Mulder in Apeldoorn.
Mijn eerste indruk van de dealer is positief: ze nemen al de tijd voor je, er is koffie in overvloed, en er is veel te overleggen.

Waar andere dealers een steekje laten vallen pakken zij het nog verder op. Bijv. het ombouwen telefoon kon op een dure orginele manier of voor een redelijke prijs.

Radio Stream niet vanaf fabriek laten inbouwen maar bij de dealer. Scheelde toch weer geld. Al met al kwam de dealer toch met voordelen voor mij dat andere dealers niet deden tijdens het maken van een offerte. Ben dan ook zeer tevreden over het fam. bedrijf.

Wat natuurlijk ook meespeelde is de inruil prijs van mijn huidige auto. Hier konden andere skoda dealers ook niet aan tippen.
Kortom ben tevreden met de deal, maar dit is voor mijn de eerste skoda
crazy.gif

Ik hoop dat we er veel plezier aan beleven.

(edit van Kensei: leesbaarheid liet sterk te wensen over: aangepast)

Okki

Donateur
Zijn die meegespoten strips niet gevoelig voor schade?
Of wordt er een meer 'flexibele' lak voor gebruikt?
Het blijven nou eenmaal stootstrips!

Daniel

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Okki</font><hr />

Zijn die meegespoten strips niet gevoelig voor schade?
Of wordt er een meer 'flexibele' lak voor gebruikt?
Het blijven nou eenmaal stootstrips!

[/ QUOTE ]

Op mijn vorige auto(Golf IV)had ik af-fabriek meegespoten bumperlijsten.
Ik zie ze dan eigenlijk ook niet als stootstrips maar meer als sierlijsten!
Ze zitten er i.i.g niet op om overal tegen aan te rijden,tenminste,ik weet niet wat jullie er mee doen
smirk.gif

Bovenaan Onderaan