sandurtjuh
Forumguru
Zou ook tof zijn als je met een knop (met vRS mode bijvoorbeeld) kunt kiezen of je normaal of de getunede versie kunt kiezen (zelfde geldt voor een open/close valve op de uitlaat).
Haha, in het begin wel he, dan moet ie warm worden gereden
maar even serieus, vraag is of het mogelijk is de sfeerverlichting af te stemmen met een bepaalde drive mode, eco, comfort, normaal, sport...
Verstuurd vanaf mijn SHIELD Tablet K1 met Tapatalk
voor alles moet een eerste keer zijn. zou mijn inziens een logische aanvulling kunnen zijn toch ? ik moet nog even wachten op de auto, hopelijk nog dit jaar, en dan kom ik snel eens langs voor wat aanpassingen.Helaas is dit er niet aan te koppelen denk ik. Bij de leon hebben ze wel een koppeling erin zitten maar hoe dit precies in elkaar is gezet is mij helaas niet duidelijk. De vraag is me nog niet eerder gesteld.
Dat van de veiligheid snap ik.
Maar hoe kan je dit afzetten zodat enkel de voorkant op drl staat en niet samen met de achterkant?
Aangepaste en vernieuwde lijst
Mijn MY2017 (oktober 2016 geleverd) kan standaard met een voetzwengel ook gesloten worden. Of het geprogrammeerd kan worden is een goede vraag voor Antera denk ik...Ik heb ook nog enkele vraagjes ivm aanpassingen:
Zou het mogelijk om de virtual pedal te programmeren zodat koffer met een voetzwengel ook kan gesloten worden, onlangs gezien op nieuwe mini countryman.
Is het ook mogelijk om de dsg steeds in s-stand te hebben en eventueel om te schakelen naar d-stand ipv nu juist omgekeerd.
Ik heb ook nog enkele vraagjes ivm aanpassingen:
Zou het mogelijk om de virtual pedal te programmeren zodat koffer met een voetzwengel ook kan gesloten worden, onlangs gezien op nieuwe mini countryman.
Is het ook mogelijk om de dsg steeds in s-stand te hebben en eventueel om te schakelen naar d-stand ipv nu juist omgekeerd.
@Stone Dat laatste, DSG permanent in "S" en schakelen naar "D" is dus een kwestie van het 'pookje' 1 (ja, één! ) klik verder trekken wanneer je vertrekt..........# hoe moeilijk kan het zijn??.........en dan de andere kant uit 'schakelen' wanneer je de "D" wilt hebben .
Er is wel degelijk verschil: om de de start-stop uit te schakelen moet je bewust naar een bepaald knopje grijpen (oftewel een afzonderlijke extra handeling), maar de dsg-pook heb je toch al vastgepakt om naar D te gaan en die moet dan alleen nog een paar cm verderop in dezelfde richting.Dat is met auto start stop ook het geval.
Wanneer leren jullie het nu eens, blijf het niet eeuwig herhalen hoorNou ja, iedereen heeft natuurlijk het volste recht op zijn eigenafwijkingenproducteigenschappen...