turboturbo
Forumguru
Wanneer de noodzakelijke reparaties (hopelijk) binnenkort achter de rug zijn, hoop ik me meer te kunnen richten op de leukere dingen aan mijn Octavie.
Ik wil tzt wat aanpassingen laten doen via VCDS. Wie kan aanvullen wat zoal de mogelijkheden zijn voor deze auto? Het gaat om een Octavia Combi (type 1U5) uit 2003 met motorcode AUM en maxidot display. Eea zal afhankelijk zijn van welke boordcomputer module er in zit. Maar gezien de redelijk luxe uitrusting van de auto verwacht ik een die vrij uitgebreid is (geen idee hoeveel types daarvan zijn?) Kan ik dat ook ergens uitzoeken adhv de VIN code oid welke module de auto heeft?
Mijn wensen tot nu toe, waarvan ik ook niet zeker weet of dit allemaal mogelijk is?
Ik wil tzt wat aanpassingen laten doen via VCDS. Wie kan aanvullen wat zoal de mogelijkheden zijn voor deze auto? Het gaat om een Octavia Combi (type 1U5) uit 2003 met motorcode AUM en maxidot display. Eea zal afhankelijk zijn van welke boordcomputer module er in zit. Maar gezien de redelijk luxe uitrusting van de auto verwacht ik een die vrij uitgebreid is (geen idee hoeveel types daarvan zijn?) Kan ik dat ook ergens uitzoeken adhv de VIN code oid welke module de auto heeft?
Mijn wensen tot nu toe, waarvan ik ook niet zeker weet of dit allemaal mogelijk is?
- verbruiksweergave omzetten van L/100km naar km/L
- taal maxidot veranderen naar Nederlands (vrees overigens dat dit niet mogelijk is, het staat iig niet in het rijtje talen in de gebruikershandleiding)
- coming home via de mistlampen ipv dimlicht (is dat mogelijk?)
- evt. aanvullen met leaving home met aftermarket lichtsensor + andere lichtknop?)
- anti-theft: deuren op slot vanaf 30 km/u (hoewel ik hierover nog twijfel of ik die functie wel geactiveerd wil)
- rain closing (ramen automatisch sluiten wanneer het regent)
- verdere opties ...?