Blijkbaar heb ik veel pech met mijn O2 omdat het één van de eerste is. Ik heb al zo veel dingen gehad die niet in orde waren dat ik de tel kwijt ben. Het zijn allemaal geen ernstige dingen maar gewoon irritante kleine dingetjes waar je je aan stoort. Even een jaar O2 samenvatten:
- cruisecontrol hendel kapot (sinds een week alweer!)
- remschijven krom (sinds een maand zijn ze alweer krom!)
- vocht in xenon koplamp
- tikkend geluid onder dashboard, bekend probleem
- afbladderend chroom van de pookknop
- krakende stuurinrichting
- radio defect (inmiddels weer niet in orde maar ik geef het op)
- maxidot uitgevallen
- coming/leaving home werkt soms niet goed (lichten blijven niet aan of gaan niet aan terwijl de schakelaar op "altijd aan" staat)
- comfortsluiting ramen valt vaak halverwege het sluiten van de ramen uit
- krakende voor en achterveren
- lak op het dak laat wel heel erg snel los. Als ik vogelpoep niet bijna meteen verwijder zit er daarna letterlijk een gat in de lak. Dat heb ik echt nog nooit gehad met een auto.
- af en toe schokkende motor in stationaire loop
- speaker bijrijdersportier defect
- krakend geluid bij sluiten kofferklep
- afdekking kofferruimte laat soms los en dan schiet hij terug richting achterbank
Ik zal vast nog van alles zijn vergeten... het is een prima auto om mee te rijden en om te zien maar van deze lijst word ik een beetje moedeloos. Ik sta dan wel niet stil naast de weg maar het gaat je op den duur wel tegen staan.
Als ik zo'n lijst als dit zou zijn dan zou ik me afvragen wat voor een idioot erin rijdt, maar ik ben echt zuinig op mijn auto's. Hiervoor heb ik al heel wat auto's gehad en zaken als kromme remschijven enz. zijn helemaal nieuw voor mij. Als ik dan alle positieve MyReviews lees op Autoweek dan vraag ik me af of ik de enige ben die al deze problemen heeft.
- cruisecontrol hendel kapot (sinds een week alweer!)
- remschijven krom (sinds een maand zijn ze alweer krom!)
- vocht in xenon koplamp
- tikkend geluid onder dashboard, bekend probleem
- afbladderend chroom van de pookknop
- krakende stuurinrichting
- radio defect (inmiddels weer niet in orde maar ik geef het op)
- maxidot uitgevallen
- coming/leaving home werkt soms niet goed (lichten blijven niet aan of gaan niet aan terwijl de schakelaar op "altijd aan" staat)
- comfortsluiting ramen valt vaak halverwege het sluiten van de ramen uit
- krakende voor en achterveren
- lak op het dak laat wel heel erg snel los. Als ik vogelpoep niet bijna meteen verwijder zit er daarna letterlijk een gat in de lak. Dat heb ik echt nog nooit gehad met een auto.
- af en toe schokkende motor in stationaire loop
- speaker bijrijdersportier defect
- krakend geluid bij sluiten kofferklep
- afdekking kofferruimte laat soms los en dan schiet hij terug richting achterbank
Ik zal vast nog van alles zijn vergeten... het is een prima auto om mee te rijden en om te zien maar van deze lijst word ik een beetje moedeloos. Ik sta dan wel niet stil naast de weg maar het gaat je op den duur wel tegen staan.
Als ik zo'n lijst als dit zou zijn dan zou ik me afvragen wat voor een idioot erin rijdt, maar ik ben echt zuinig op mijn auto's. Hiervoor heb ik al heel wat auto's gehad en zaken als kromme remschijven enz. zijn helemaal nieuw voor mij. Als ik dan alle positieve MyReviews lees op Autoweek dan vraag ik me af of ik de enige ben die al deze problemen heeft.