Veer onder stoel

Hallo,

weet iemand wat dit voor veer is?

veerding.jpg

Ik vond deze onder mijn stoel.
Graag wil ik hem natuurlijk terug zetten waar hij hoort maar ik heb geen idee waar hij hoort te zitten.

Ik hoop dat iemand dit (her)kent.

gr.

[edit] veerding is ongeveer 20cm lang [/edit]

Okki

Donateur
Neen, dit is de veer die te maken heeft met de hoogteverstelling van de stoel. Was er bij mijn O1 ook ineens onderuit.

Als de stoel in de laagste stand staat is er geen probleem. Staat de stoel hoger en je doe hem naar beneden terwijl je erop zit, heb je kans dat je ineens naar beneden klapt.

Garage heeft geprobeert weer te monteren, maar lukte zo niet. Hele stoel moet er dan uit. Aangezien ik altijd in de laagste stand zit heb ik het maar zo gelaten. Veer + beschrijving in dashboard kastje achtergelaten bij inruil.

Gieliovd

Forumguru
Das dan lekker balen!

Bekledingveren zijn meestal veel korter en hebben een grotere haak.

Je kunt altijd ff bij de dealer vragen!

bogey

Nieuw lid
Dit is inderdaad een veer afkomstig van de regeling van stoel. bij mijn golf lag deze op gegeven moment ook onder de pasagiersstoel. Heber in de garage naar laten kijken en ze wisten me te vertellen dat ze niet terug gemonteerd kon worden, er was blijkbaar iets afgebroken, de enigste oplossing was het frame van de stoel laten vervangen wat ongeveer een 500 euro zou kosten, de dealer raadde dit echter af, je kan de stoel volgens hem zonder veel problemen ook zonder deze veer gebruiken.

Das lekker dan...

De stoel kan inderdaad nog in hoogte versteld worde dat is dus geen probleem.
zal eens gaan kijken wat ik hier mee ga doen.
mijn dank is in iedergeval groot.

gr. Deimos-phobos.

ik ben heel benieuwd!
ik vond vandaag onder de bijrijdersstoel ook een veer.
stoel lijkt het nog steeds goed te doen, maar toch
kijken wat de toekomst brengt

hakke

Nieuw lid
ik heb vorige week hetzelfde voorgehad, lag ook onder bijrijdersstoel, samen met een afgebroken haakje waar de veer achter zit normaal... toch een zwak plekje...

Bovenaan Onderaan