Vehicle Status fouten

Hallo iedereen,

Ik starte gisterenavond men wagen en de computer gaf aan dat alles van verlichting moest gecontroleerd worden, maar liefst 22 fouten.

Echter alle lichten, remlichten en dergelijke werken nog perfect, enigste dat het anders was is dat het knipperlicht sneller knipperde.

Iemand een idee waaraan die kan liggen ?

mvg,

Tim

EdK

Forumguru
Is een van de knipperlicht lampjes soms toch stuk ?
Want als een knipperlicht stuk is dan gaat de andere sneller knipperren
Dus toch even checken !?

Mr_McPhisto

Actief lid
Ja ditzelfde probleemPJE heb ik gehad: Check front dim light, check front mist ligth etc etc dan rechts voor en achter alles. Na een paar keer was het opeens wel goed, maar toch heb ik gelijk de dealer gebeld in Leeuwarden Bourguignon en is het zeer netjes opgelost!
Daar zeiden ze dat het toch wel een veiligheidsfactor was en dat ze me sterk aanbevolen langs te komen. Daar hebben ze de fout uitgelezen en voor toen hersteld, maar ze zeiden ook meteen daarna, dat deze fout hoogstwaarschijnlijk weer een keer zou komen.
Toen een dag later belden ze me op. Ze hadden met de importeur contact opgenomen en die had gezegd dat uit voorzorg gewoon de computer vervangen moest worden. Deze heeft een update gehad, waarin het dit probleem getackled is als het goed is. Ik heb het tot op heden ook nooit weer gehad.!
Dus dealer contacten zou ik zeggen en dan komt het weer goed! Succes!

Bartez

Lid
Hallo iedereen,

Ik starte gisterenavond men wagen en de computer gaf aan dat alles van verlichting moest gecontroleerd worden, maar liefst 22 fouten.

Echter alle lichten, remlichten en dergelijke werken nog perfect, enigste dat het anders was is dat het knipperlicht sneller knipperde.

Iemand een idee waaraan die kan liggen ?

mvg,

Tim

Heb ik ook gehad...even langs de dealer...die kan dan een software update uitvoeren (probeem is bekend bij skoda en de update stond klaar in de update lijst van Skoda) en daarna was het opgelost!

SUCCES! :)

Bovenaan Onderaan