Velgen met Banden ( Delinte DH2

Hallo ik ben aan het kijiken voor andere velgen en kwam deze tegen .
Deze worden ook aangeboden met banden Delinte HD2 alleen ken ik het merk niet.
Iemand ervaring met deze banden.
Graag advies en eventueel ervaring met deze.

18 inch MAM A1 velgen, deze velgen zijn door de duitse TÜV gekeurd en gecertificeerd.

Leverbaar in drie kleuren Hoogglans Zwart - Zilver - Hoogglans zwart gepolijste voorkant

Type : MAM A1
Maat : 8.0Jx18 inch
Steek : 5x112
Offset : ET42
Kleur : Hoogglans Zwart - Zilver - Hoogglans zwart gepolijste voorkant
Zonder banden
Nieuw in doos
Setprijs : € 499.-
Compleet gemonteerd met banden :
225/40ZR18 Delinte DH2 banden
Setprijs : € 699.-
225/40ZR18 Vredestein Ultrac Cento banden
Setprijs : € 825.-
225/40ZR18 Bridgestone Potenza S001 banden
Setprijs : € 899.-

peterrapid

Forumguru
Zal normaal gezien Chinese banden zijn dus kwestie wegligging en rijgeluid zowiezo mindere kwaliteit of de ander voorgestelde banden.

welk van de voorgestelde banden zou jij doen dan , of zou je altijd een andere band nemen...
EN ken jij deze zaak.
VelgenWereld b.v.
Middelweg 11
2992SP Barendrecht
Tel. 0180-629086
Email info@velgenwereld.nl

Ma-Vr : 08:00-17:30u
Zaterdag : 08:30-16:00u

peterrapid

Forumguru
Persoonlijk zou ik voor de vredestein gaan is goed compromis maar de Bridgestones ben ik geen grote fan van heb ze eens gehad op seat en vrij vlug gecupt maar kan op iedere type wagen verschillen dus kan heel goed zijn op de skoda dat ze heel goed presteren. Ik ken het van eventjes op te surfen als ik ook rondkeek voor andere velgen maar bovenaan heb je de zoekfunctie van het forum waar je eventueel velgenwereld kan ingeven en misschien referenties van andere leden kan vinden.

Cobrakever

Actief lid
Fraaie velg! Zorg in ieder geval dat je nooit een richtingsgebonden profiel neemt, dus asymetrisch, dan kun je al veel ellende voorkomen met "cuppen" omdat je de banden kunt wisselen van links naar rechts.
Vredestein doet het altijd goed, vergeet die Linglong, flamingo en Delintes, is troep.
Je rijdt een kwaliteits auto, daar moeten gewoon nette banden onder. Wanneer ik een auto zie staan met zulke banden dan is er op wat voor manier op onderhoudt bespaard IMHO.
In duits:
https://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/default.aspx

Bovenaan Onderaan