Velgen octaviaIII RS

Frenk21

Forumguru
Heeft iemand de nieuwe velgen Dorado al gezien die in NL standaard onder de nieuwe RS geleverd worden?

ertromp

Forumguru
Nee ook de bijbehorende RS nog niet gespot in Nederland. Heb je zelf zo'n mooie RS in bestelling?

Frenk21

Forumguru
Nog niet. Ik heb van mijn dealer kaarten voor de beurs in Frankfurt om hem te bekijken. Als de stoelen goed zijn naar mijn zin wordt het een RS diesel dsg met wat opties. Iktwijfel nog over de kleur de nieuwe wit metallic of de metal grey. Bekleding met rood stiksel en design pakket.

rudolfi

Forumguru
Nog niet. Ik heb van mijn dealer kaarten voor de beurs in Frankfurt om hem te bekijken. Als de stoelen goed zijn naar mijn zin wordt het een RS diesel dsg met wat opties. Iktwijfel nog over de kleur de nieuwe wit metallic of de metal grey. Bekleding met rood stiksel en design pakket.

Goed vooruitzicht, zowel de beurs als de rs

Frenk21

Forumguru
Ik vind de "kleuren" die Skoda op dit moment heeft voor de Octavia niet mooi. De enige is de racing blue, maar dat is gezien een ander topic op dit forum de meest gekozen kleur. Die wil ik dus niet. Rosso brunello heb ik nu op mijn superb dus dat wordt hem ook niet. Toch maar op de beurs in Frankfurt kijken. Zie ik hopelijk ook de velgen die standaard zijn. Wat de kleur betreft, het is nog wel een zakelijke auto. Dus een te opvallende kleur ziet mijn werkgever niet zo zitten. Ben al blij dat hij goedkeuring heeft gegeven voor een RS.

Frenk21

Forumguru
Alle kleuren en speciaal voor de RS, Sprint Yellow, Steel Grey ergens in het forum al genoemd KOMOgrijs( beide uni lakken) en een lelijke groene.

bonyuri

Actief lid
Ik weet niet of je deze al gezien hebt?

Bijlagen

• uploadfromtaptalk1377982384519.jpg
    uploadfromtaptalk1377982384519.jpg
    151,8 KB · Weergaven: 67

Frenk21

Forumguru
De Dorado is inderdaad saai. Ik snap niet dat PON die in NL standaard levert. In de omringende landen wordt standaard 18" geleverd.
Ik denk dat ik ga voor de Pistoris. Misschien Gemini maar dat is afhankelijk van wat de kleur van de auto wordt.
Dat zie ik over 2 weken op de beurs in Frankfurt.

Bovenaan Onderaan