Velgen optie BE

Matra_Murena

Actief lid
Binnenkort moet mijn O2 vervangen worden door een nieuwe, dus kom je uit op een BE in plaats van Elegance. Nu valt het mij op dat in de optielijst nergens een ander type velg staat en ik zou graag 17" eronder hebben. Heeft iemand ervaring met andere velgkeuze op een BE uitvoering?
confused.gif

alcatel

Nieuw lid
Dat viel mij ook op. De BE heeft natuurlijk maar een beperkte optielijst omdat je al veel voordeel uithaalt.

Toch maar ff de dealer benaderen voor een oplossing. Ik zie trouwens dat je al 17 inch velgen heb. Is het geen idee die professioneel te laten schoonmaken en onder je nieuwe O2 te plaatsen?

Da's gewoon volle bak bijbetalen in de meeste gevallen. Velgen worden voor een "schijntje" teruggekocht en je betaalt gewoon volle mep voor de 17 inch.

Matra_Murena

Actief lid
Ik zal in ieder geval natuurlijk navraag doen. Hopelijk is het een redelijk "schijntje" waarvoor ze ze terug kopen. Anders is omzetten van mijn Pegasus ook een idee, zien er nog als nieuw uit en dan kan ik die 16 gelijk om laten zetten bij de overdracht.

Hoi Matra,

Heb hierover ook onderhandeld met mijn dealer. Voor het teruggeven van de 16" Vega's krijg je amper wat terug.
Daarnaast mag je voor de 16" Sirius of Twister al € 750,-- extra bij betalen bij de BE!

Laat staan als je een grotere velgmaat wil.

Bovenaan Onderaan