Ventilatierooster o3 bj "14 defekt?

Hallo ,

Heeft er iemand op het forum nog meer problemen met de ventilatieroosters in de 03,de 2 middelste.
Helaas is in mijn nieuwe o3, het rooster, de verstelling er uitgekomen,gevallen.
Heb alle onderdelen bij garage afgegeven hebben geprobeerd te repareren en toen het antwoord:
Volgens garage geen garantie!? 250 euro voor een nieuwe!?
Weet of heft iemand dit al meegemaakt.
Heeft iemand zoiets al eens zelf gerepareerd of een tekening van?

Cordoba

Forumguru
Ik heb het rooster bij mijn Fabia compleet uit elkaar gehaald. Het is een rotklus, en je moet er echt alle tijd voor nemen, als je dat ook een redelijk fijne motoriek hebt, en goede hand-oog coördinatie, dan lukt het wel. Andere optie is, om voor een paar tientjes zo'n rooster op de sloop te scoren. (oude rooster kun je achter de hand houden voor reserveonderdelen als het ooit nog eens fout gaat)

Hier een linkje naar een O3 hatchback uit 2014 die als sloopauto in Gorinchem staat.

Cordoba

Forumguru
Overigens het vastklikken van telefoon/navigatiehouders, of luchtverfrissers op de roostertjes is heel vaak de oorzaak.

MikeyMan

Actief lid
Blijkbaar wel dus. Ik heb die auto Nog geen maand, en er zeker geen navigatie in gehangen, en toch een stuk van het rooster los.

Antera

Donateur
Ik denk ook garantie. In elkaar zetten kan zeker maar de lammellen moet wel op de juiste plek in het rooster aangezien deze vaak verschillen. Vergt heel veel geduld of anders even andere dealer raadplegen of een op de sloop halen.

MikeyMan

Actief lid
Nouja, bij mij had ik het geluk dat ik alleen een losse verticale lamel had, welke ik weer vast kon klikken.

Reload

Nieuw lid
Bij mij zaten de roosters voor de achter stoelen niet goed vast, met lichte dwang was dit gelukkig zelf te verhelpen...

Bovenaan Onderaan