Ik heb uit voorzorgt gewoon beide onderdelen nu besteld, gezien de fan het nu ineens wel weer doe, maar het lijkt anders dan normaal gezien hij eerst uit staat en vervolgens opgang komt. Had die dag ook dezelfde storing in VCDS en ook knipperde het display weer. Storing wissen, basisinstellingen 5x doorlopen en ineens deed ie het weer de dag erop... Voordat ik die zekering had vervangen deed hij het gewoon niet meer wat ik ook deed.. Dus we wachten weer af.
En over die oude wagen
De Mercedes uit die jaren is altijd over de top ontwikkeld, kosten nog moeite gespaard! Iets wat je nu niet meer ziet helaas. Als voorbeeld in de jaren 1983 kon je al in een simpele Mercedes 190E w201 serie al de volgende opties hebben:
Verwarmde sproeiers in motorkap,
verwarmde spiegels
ABS,
Stuurbekrachtiging
Standkachel
Stoelverwarming,
Orthopedische stoelen
Electronische stoelen
Electronische hoofsteunen,
Electronische ramen rondom
Koplampwissers
Makeup spiegels met verlichting,
Armsteunen voor en achter
Automaat vaak standaard.
En zo zijn er nog vele opties, buiten het feit is er over het ontwerp van de auto ook echt nagedacht. Een voorbeeldje wat zo irritant is aan de fabia is dat als je in de regen rijdt je totaal 0 zicht in je spiegel hebt omdat al het wat van de lekker over je zijramen loopt... Mercedes heeft al ruim 50 jaar daar een lijstje voor ontwikkeld dat voorloopt vanaf de onderkant van de vooruit tot achteraan op het dak. Dus ook met uitstappen ben je droog ivm een douche bij de deur
Het zijn de kleine dingen die het hem doen