verbruik gegevens fabia combi

d.leyen

Nieuw lid
Mijn vraag is deze.
Bij sommige leden van het forum zie ik dit ( F-1 Combi, motorcode BBY )
onder de melding staan.

Dat vindt ik erg leuk.
Kan ik dat ook instellen?
Hoe doe ik dit.

grt dirk

Ik heb een fabia combi van 2001.

turboturbo

Forumguru
HIER bestaat al een draad over dit onderwerp..
Volgens mij gaat het draadje waarnaar je verwijst over het daadwerkelijk verbruik van de Fabia, niet zozeer over de vraag over het mileage icoontje, hoe je dat in kunt stellen.

On-topic:
Je moet bij Spritmonitor het volgende doen: kies 'My Account' -> 'More' -> Mileage icon -> codetype BBcode -> Show.
Copy-paste nu het icoontje wat je wilt in je handtekening van Skodaforum.

Edit: aan je handtekening te zien, is het toch al gelukt?!

d.leyen

Nieuw lid
je hebt helemaal gelijk. Maar het is toch gelukt. De gegevens die ik. Nu heb staan zijn nog niet serieus. Maar dat komt nog wel.Bedankt

Cordoba

Forumguru
Ik denk dat je een foutje gemaakt hebt bij het invullen van de spritmonitor: je kunt invullen bij de 1e tankbeurt dat dit de beginmeting is (Erstbetankung) : dan tellen die liters niet mee in je verbruik, maar onthoudt ie alleen de km-stand, en bij de volgende tankbeurten telt ie dan de km's en deelt die door het aantal liters (of andersom afhankelijk van de weergave die je kiest (km per liter, of liters per 100 km)

Overigens voor anderen, die het ook willen instellen, hier de link naar het topic waar Kensei het heeft uitgelegd: http://www.skodaforum.nl/board/f12/howto-spritmonitor-toevoegen-handtekening-15068.html

Edit: je kunt het overigens nog veranderen in Spritmonitor, inloggen, je account bekijken en bij de betreffende tankbeurt op het potloodje klikken. Dan kun je nog veranderen van 'Vollbetankung' naar 'Erstbetankung'.

Bovenaan Onderaan